Bowie schreef:Wat een leukerds!
Ik wil ook graag een ezeltje! Ik zeur er al jaren om maar manlief is bang voor de herrie
Onze vorige buren hadden ook een ezel en daar was niet iedereen blij mee (de schat had gewoon een vriendje nodig).
Mwah... het wil niets zeggen of ze vriendjes hebben hoor, qua geluid

.
Rond etenstijd is het een lawaai van jewelste, als er een favoriet iemand binnenkomt wordt die naar het hek geroepen enz.
Ik vind het geluid heerlijk om aan te horen, maar ik kan me voorstellen dat mensen zich eraan ergeren.
Ezels zijn inderdaad ook vreselijk cute

. De mama van Anita wordt dit jaar 21, zij staat inmiddels bij een bevriende handelaar van haar oude dag te genieten. Op de kinderboerderij kreeg ze teveel brood, wat niet echt bevorderlijk is voor de gezondheid, aangezien ezels dik worden van lucht

.
Ezels halen makkelijk de 30 jaar heb ik me laten vertellen, al zijn er genoeg gevallen bekend van ezels van 45 en ouder. Ook veel gevallen van ezels die al op hun 10e sterven, meestal door hoefbevangenheid, verveling en overgewicht.
Ik vind ze iig geweldig, ezels. Later... als ik groot ben, of als Anita van de kinderboerderij wegmoet, dan heb ik ook een ezel.

Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.