Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Ik blijf fan van hem!Hij ontwikkeld zich mooi verder zo op de foto's te zien.Let wel af en toe iets op je beenligging (voor mijn gevoel soms wat te veel naar achter waardoor je bovenlijf weer teveel naar voren kantelt)
Verder heb ik het gevoel dat je best al een stapje verder met hem kan gaan, in de zin van hem iets meer op het achterbeen te krijgen door wat meer in je draf te schakelen maar dan wel slechts kleine stukjes!
Maar waarschijnlijk ben je daar al mee bezig.De laaste foto vind ik erg mooi trouwens, mooi in balans fijn in de aanleuning.
Je hebt helemaal gelijk wat mijn beenligging en voorover "kiepen" betreft. Ik werk eraan maar zoals je op de foto's kunt zien met wisselend succes.
Wat je schrijft dat hij al wat meer op het achterbeen kan gaan lopen en dat ik daar best al aan kan gaan werken klopt en dat doe ik ook al wel. Alleen ik reed toen deze foto's gemaakt werden voor het eerst sinds lange tijd weer buiten en mijn doel was daarom om hem lekker ontspannen en actief te laten zijn zonder dat hij er steeds vandoor ging als er weer wat gebeurde buiten de bak. Daar had ik soms mijn handen al vol aan, dus dan komt er van een stapje verder dan de basis nog niet zo veel.
Ziet er erg mooi uit!
Ik hou eigenlijk helemaal niet van schimmels, maar Romanov heeft een erg mooi attent hoofd waardoor dat kleurtje niet zo opvalt op de een of andere manier
Het ziet er iig op de foto uit alsof jullie veel plezier hebben met het rijden.
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
Ik was ook nooit erg gecharmeerd van schimmels in het algemeen (op een prachtdier als Piropo na dan) maar sinds ik Romanov voor het eerst zag ben ik van gedachten veranderd.
Een kleur is ook maar een kleur natuurlijk, veel belangrijker is hoe het karakter van een paard is en of dat karakter bij je past. En hoe het klikt in de omgang en met rijden.
Al was Romanov pimpelpaars geweest, dan had me dat nog niets uitgemaakt want voor mij is hij in zijn hele doen en laten een wereldpaard.
LongFields schreef:Ik was ook nooit erg gecharmeerd van schimmels in het algemeen (op een prachtdier als Piropo na dan) maar sinds ik Romanov voor het eerst zag ben ik van gedachten veranderd.
Een kleur is ook maar een kleur natuurlijk, veel belangrijker is hoe het karakter van een paard is en of dat karakter bij je past. En hoe het klikt in de omgang en met rijden.
Al was Romanov pimpelpaars geweest, dan had me dat nog niets uitgemaakt want voor mij is hij in zijn hele doen en laten een wereldpaard.
Vooral dat laatste, dat is erg belangrijk. Die klik die je hebt met je paard. Ik had dat met mijn laatste paard vanaf het moment dat hij in de trailer stond om mee naar huis te gaan. Direct wist ik "dit is hem".
LongFields schreef:Al was Romanov pimpelpaars geweest, dan had me dat nog niets uitgemaakt want voor mij is hij in zijn hele doen en laten een wereldpaard.
Dat is ook zo hoor. Het pony'tje waar ik de grootste klik ooit mee had en waar ik echt de meest onverantwoordelijke dingen mee heb uitgespookt van mijn 13e tot mijn 16e was ook schimmel, helemaal wit. Maar de klik... ja, wat een lief beest was dat
Nu iedereen toch zo bezig is met paardenfoto's ga ik ook even zoeken hoor
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
Hij wordt steeds mooier Suzanne!! Ik kom snel weer een keer kijken. Ik heb tijdens een wandelrondje van Brigitte gehoord dat hij geweldig kan strekken. Ik hou de wedstrijdkalender wel in de gaten want dat wil ik "live" zien natuurlijk!
Nou Lin, verwacht er niet te veel van tijdens een dressuurproef hoor. Dan is het voor mij een stuk lastiger het er uit te rijden dan wanneer ik gewoon voor mezelf aan het rijden ben.
Leuk als je weer eens komt kijken trouwens, lijkt me gezellig.
Dan wordt het hoog tijd dat je weer eens gezellig komt kijken en bijpraten hoor!
De buitenbak is afgelopen najaar helemaal vernieuwd, nieuwe drainage, nieuwe onderlaag, nieuwe all weather tuft bodem en aan de beide korte kanten en achterzijde nieuw hekwerk met windgaas. Je herkent het niet meer terug hè? En het is heerlijk dat we nu ook in de winter en bij minder goede weerscondities (bijvoorbeeld als het veel geregend heeft) ook in de buitenbak kunnen blijven rijden, zonder in een waterballet terecht te komen.
Enige nadeel is dat we nu niet meer mogen longeren en losgooien in de buitenbak. Het losgooien is nu "alleen nog maar" mogelijk in de grote binnenbak, en aangezien er bijna altijd wel iemand wil rijden in de grote bak, is het wat lastiger geworden om je paard even lekker los te gooien.
Knappe buitenbak inderdaad...jammer van dat losgooien wel...
Maar hij ziet er prachtig uit hoor Suzan...we moeten inderdaad maar weer een s een wedstrijd komen kijken.... ben wel heel benieuwd hoe hij er nu live uitziet en loopt!