Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
LongFields schreef:Wat een prachtige kleuren! Heb je daarvoor een filter o.i.d gebruikt?
Supermooie foto's.
Nee hoor geen filter. De "truuk" is hier dat ik een stuk boomschors en wat veren mee naar binnen heb genomen. Alles op het bureau, zwart boek erbij als achtergrond, bureaulamp aan, camera op statief. En zo ben ik dus een uur of drie bezig geweest waarbij ik lekker op m'n stoel kon zitten en alles makkelijk kon beïnvloeden. Heb dus ook niet in de regen hoeven staan klooien.
Gr. Jelle en een poot van Borke
jelledekker.nl | Laatste Update: 12/03/2008 | 205 foto's online
LongFields schreef:Wat een prachtige kleuren! Heb je daarvoor een filter o.i.d gebruikt?
Supermooie foto's.
Nee hoor geen filter. De "truuk" is hier dat ik een stuk boomschors en wat veren mee naar binnen heb genomen. Alles op het bureau, zwart boek erbij als achtergrond, bureaulamp aan, camera op statief. En zo ben ik dus een uur of drie bezig geweest waarbij ik lekker op m'n stoel kon zitten en alles makkelijk kon beïnvloeden. Heb dus ook niet in de regen hoeven staan klooien.
Bedankt voor de uitleg! Ik dacht wat te simpel, komt omdat ik een foto-leek ben in plaats van een fotograaf zoals jij.
Maar het resultaat is prachtig geworden!