Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Heel mooi om te zien en dan die ene...ik had een pers in die kleuren, een blue point was dat, ben dan ook benieuwd wat voor ras die ene niet gestreepte is...
Vriendin van me had ook zoiets, maar dat waren dan weer heilige birmanen, kijk hier vreemd tegenaan omdat ik de kleur ken, alleen is deze kortharig...
Rory schreef:Heel mooi om te zien en dan die ene...ik had een pers in die kleuren, een blue point was dat, ben dan ook benieuwd wat voor ras die ene niet gestreepte is...
Vriendin van me had ook zoiets, maar dat waren dan weer heilige birmanen, kijk hier vreemd tegenaan omdat ik de kleur ken, alleen is deze kortharig...
Die "witte" is een bleu-point siamees van het oude type die hebben een rond koppie en zijn wat forser dan de siamezen die je tegenwoordig ziet.
Rory schreef:Heel mooi om te zien en dan die ene...ik had een pers in die kleuren, een blue point was dat, ben dan ook benieuwd wat voor ras die ene niet gestreepte is...
Die "witte" is een bleu-point siamees van het oude type die hebben een rond koppie en zijn wat forser dan de siamezen die je tegenwoordig ziet.
Hahaha, je hoort mij geen witte zeggen, ik weet hoe ze in het echt van kleur zijn en das absoluut geen wit :N:
Wel grappig dus dat het precies dezelfde kleur is als de mijne was, al was dat dan een pers ipv een siamees