Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Op verzoek van Hutsje.
Heb deze pony een aantal jaren op wedstrijden uitgebracht. Nadat ik met haar gestopt ben is ze twee jaar later verkocht naar Duitsland. In de tijd dat ik haar reed heeft ze 6 veulens gehad. Door haar heb ik toch een zwak voor welsh cobs.
Foto's zijn van foto's gemaakt daar ik ze niet gescant kreeg vandaar de beroerde kwaliteit.
Smaragd was nog maar net zadelmak en voor de eerste keer op de club. (carnaval) Kreeg anderhalve maand later haar veulen.
Met het achttal (achterste pony). Ze zorgde altijd voor veel gesprekstof omdat veel juryleden toen niet wisten welk ras dit nou was. Kreeg ook regelmatig de opmerking dat haar sokken benen niet netjes geknipt waren. Ook bij de paarden heeft ze nog meegelopen als koppaard in het viertal
Hutsje schreef:mooi zeg! heb je niet meer foto's??
genoeg alleen valt mee om een foto van een foto te maken :N:
Nog drie dan
Met haar eerste veulen volgens mij op een wedstrijd
net geboren. Dit veulentje kwam ik 6 jaar later tegen als goedgekeurd dekhengst
op de keuring waar ze kampioen werd met haar merrieveulen die nog steeds in bezit is van de toenmalige eigenaar. Is keur en meerdere malen kampioen geworden.
mooi joh, dank je wel!
ik wil myrthe ook laten dekken maar ben ernog niet uit of ik dit door een wc wil laten doen. ik heb ook een waanzinnig mooie andalusierhengst gezien.
Hutsje schreef:mooi joh, dank je wel!
ik wil myrthe ook laten dekken maar ben ernog niet uit of ik dit door een wc wil laten doen. ik heb ook een waanzinnig mooie andalusierhengst gezien.
nee zoek een een mooie wc uit geen kruising ervan maken
Mijn idee De welsh cob is al mooi genoeg van zichzelf.
Mijn idee De welsh cob is al mooi genoeg van zichzelf.
Mooie paardjes!
Kun je niet zonder flits fotograferen? Eventueel je ISO omhoog (maar dan kan je niet meer op automatisch fotograferen). Of als je een externe flitser hebt, via het plafond flitsen.
Ik wil best nog meer foto's zien
schumie schreef:Bij mij om de hoek zit een welsh cob fokker.Heeft ook een aantal hengsten waaronder een hele stoere zwarte en een valk kleurige!Hele leuke paardjes!
het mag gewoon volgens het stamboek hoor, je krijgt er gewoon papieren bij en je mag er gewoon shows mee lopen .
het mag gewoon volgens het stamboek hoor, je krijgt er gewoon papieren bij en je mag er gewoon shows mee lopen .
Bij honden wordt je voor alles en nog wat uitgescholden :N:
Bij honden wordt je voor alles en nog wat uitgescholden :N:
dat is natuurlijk ook heel iets anders .
je mag tot uit mijn hoofd gezegd 25% of 15% wels cob bloed gaan, tot dan worden ze nog ingeschreven in het part-bred stamboek, en worden ze nog gekeurd.