Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dogtrail 2008
Moderator: moderatorteam
-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
-
estelle
Erg jammer.cunos schreef:Even ter info. Het is het weekend van 27 en 28 september.
Het gebied waar we dit jaar heen gaan is het nationaalpark het Drents-Friese wold. De inschrijving start op 21 maart. Kosten dit jaar zijn 62,50 per persoon. Groep grootte minimaal 4 maximaal 8 deelnemers. Dit jaar dus geen groepen kleiner dan 4 en losse deelnemers. Extra honden 2/3de van het aantal deelnemers per groep, dus bij 4 deelnemers 2 honden ,5 deelnemers 3 honden, 6 deelnemers 4 honden, 7 en 8 deelnemers 5 honden.
Definitieve inschrijving gaat op volgorde van betaling en we doen geen voorreservering. We hebben waarschijnlijk een luxe probleem dit jaar, omdat er al 5 teams zich hebben gemeld die graag voor de eerste keer meewillen doen dit jaar plus de teams van vorig jaar die al aangegeven hebben er weer bij te willen zijn. Het aantal deelnemende teams blijft zoals eerder ongewijzigd op maximaal 24 staan. Maar dit alles komt half februari ook op de website te staan.
We hebben dit bepaald om dat we op niet commercieele basis de dogtrail willen organiseren. Dus het moet kostendekkend zijn. Daarom zijn kleine groepen niet rendabel. En de extra inkomsten moeten uit de kantine komen. Dus dames geen drank mee maar gewoon bij ons nuttigen.
Zou dolgraag weer mee willen doen, volgens mij waren wij vorig jaar het enige team met maar 2 man in het team, de rest allemaal 4 of meer. maar kan er naast zitten.
Ik snap het ook wel hoor.
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
maak gewoon een team van 4 meis, dat kan best met jullie honden ,je weet nu hoe het gaat, ik zou het leuk vinden als je er weer bij wasestelle schreef:Erg jammer.cunos schreef:Even ter info. Het is het weekend van 27 en 28 september.
Het gebied waar we dit jaar heen gaan is het nationaalpark het Drents-Friese wold. De inschrijving start op 21 maart. Kosten dit jaar zijn 62,50 per persoon. Groep grootte minimaal 4 maximaal 8 deelnemers. Dit jaar dus geen groepen kleiner dan 4 en losse deelnemers. Extra honden 2/3de van het aantal deelnemers per groep, dus bij 4 deelnemers 2 honden ,5 deelnemers 3 honden, 6 deelnemers 4 honden, 7 en 8 deelnemers 5 honden.
Definitieve inschrijving gaat op volgorde van betaling en we doen geen voorreservering. We hebben waarschijnlijk een luxe probleem dit jaar, omdat er al 5 teams zich hebben gemeld die graag voor de eerste keer meewillen doen dit jaar plus de teams van vorig jaar die al aangegeven hebben er weer bij te willen zijn. Het aantal deelnemende teams blijft zoals eerder ongewijzigd op maximaal 24 staan. Maar dit alles komt half februari ook op de website te staan.
We hebben dit bepaald om dat we op niet commercieele basis de dogtrail willen organiseren. Dus het moet kostendekkend zijn. Daarom zijn kleine groepen niet rendabel. En de extra inkomsten moeten uit de kantine komen. Dus dames geen drank mee maar gewoon bij ons nuttigen.
Zou dolgraag weer mee willen doen, volgens mij waren wij vorig jaar het enige team met maar 2 man in het team, de rest allemaal 4 of meer. maar kan er naast zitten.
-
Felix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Felix schreef:Kan je ook 'alleen met je hond' mee doen ?![]()
Zie dat hele groeps gebeuren niet zo zitten namelijk
Qua Patet Orbis (Zo wijd de wereld strekt!)
Laika's weblog klik hier!
Laika's hondenforum klik hier
Laika's foto album klik hier
-
estelle
Ik ga idd wel even rondvragen.yamie schreef:maak gewoon een team van 4 meis, dat kan best met jullie honden ,je weet nu hoe het gaat, ik zou het leuk vinden als je er weer bij wasestelle schreef:Erg jammer.cunos schreef:Even ter info. Het is het weekend van 27 en 28 september.
Zolang het allemaal maar reuen zijn is het geen probleem.
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
-
cunos
- Vaste gebruiker
Zie eerder geplaatste informatie hier of bezoek even onze website. www.dogtrailcunos.nlFelix schreef:Felix schreef:Kan je ook 'alleen met je hond' mee doen ?![]()
Zie dat hele groeps gebeuren niet zo zitten namelijk
-
estelle
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie