Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hondenhotel omgeving Hasselt, Belgie gezocht
Moderator: moderatorteam
- miemot
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Perle
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): MH - Chihuahua
- Aantal honden: 5
- miemot
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ow, ik wist niet dat ze in Kortessem nu ook honden nemen. Wel leuk om weten ja.
En wat betreft Vliermaal, die man heeft bij mij toen wel het boekje gecontroleerd, met de vaccinaties.
Dat de hokken enzo niet verwarmd worden wist ik niet. Die keer dat hij daar is blijven slapen was het ook hartje zomer.
Kortessem klinkt inderdaad een heel stuk beter, maar ook wel een stuk duurder. Lijkt mij ok voor een paar dagen, maar als je het over een week of twee hebt... :N: Maar dat moet ieder voor zich uitmaken natuurlijk
Het belangrijkste is dat hij een leuk plekje heeft voor die week en dat je dus met een gerust hart kan vertrekken
En wat betreft Vliermaal, die man heeft bij mij toen wel het boekje gecontroleerd, met de vaccinaties.
Dat de hokken enzo niet verwarmd worden wist ik niet. Die keer dat hij daar is blijven slapen was het ook hartje zomer.
Kortessem klinkt inderdaad een heel stuk beter, maar ook wel een stuk duurder. Lijkt mij ok voor een paar dagen, maar als je het over een week of twee hebt... :N: Maar dat moet ieder voor zich uitmaken natuurlijk
Het belangrijkste is dat hij een leuk plekje heeft voor die week en dat je dus met een gerust hart kan vertrekken