Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Rozen en hyacinten zijn mijn favo's, maar met tulpen heb ik ook iets. Niet zo vreemd als de meisjesnaam van je moeder Tulp is (idd afstammeling van dé Tulp).
Mijn moeder was in maart jarig en dan kreeg ze een gemengd boeket van tulpen, narcissen en irissen van mijn vader. Toen hij overleed heb ik dat overgenomen en kreeg ze dat van ons. Nu ook zij is overleden koop ik rond die tijd nog zo'n boeket voor mezelf (en haar).
Verder heb ik iets met bloementrossen die bestaan uit meerdere kleine bloemknoppen, in tegenstelling tot grote bloemen.
[quote="Bullenmama"]Anemonen, daar word ik zo vrolijk van.
Maar het mooist vind ik gloriosa.[/quote]
Daar moest ik even voor googlen Een apparte en mooie bloem inderdaad.
Mijn favoriet is zo donker mogelijke rozen (tegen het zwarte aan) en heel veel 'groen', dus veel blad en varens e.d.
Mijn trouwboeket had ik helemaal samengesteld uit groen in diverse schakeringen
Maar ik heb hier zelden bloemen staan, die lomperds hier lopen toch alles omver
Dan maar mooie planten (niet bloeiend)
Als ik voor mezelf bloemen koop zijnhet meestal lelies. Een tak of vijf en het lijkt al heel wat, ze komen altijd uit en staan zeker anderhalve week. Daarnaast zijn ze gewoon heel mooi en stijlvol vind ik.
Maar zo'n mooie bos tulpen als het bijna voorjaar is, daar kan voor mij geen lelie tegenop hoor.
Mijn favo bloem is ook de tulp.
als je vlak onder de bloem het steeltje doorprikt met een naald blijven ze veel langer mooi en laten ze hun kopje niet zo vlug hangen.
op de balie nu heb ik een grote bos donkerpaarse tulpen staan, errug mooi!
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
*Linda* schreef:Prachtig Ben gek op tulpen, hier in de buurt kun je ze voor 1 of 1,50 euro kopen langs de weg. Heb dan ook veel vaasjes vol
owwww da's bijna voor niks. Ik ben al blij dat we hier een zgn. bloemdiscount hebben, daar betaal je €5,- voor 3 bosjes. Bij de bloemist durven ze gerust €3/4, - voor een bosje te vragen. :N: