Leane schreef: Mensen die niet meegelopen hebben, hebben jullie nog telefoontjes gehad ?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Puzzeltocht 2 Februari Nunspeet(update pagina 3)
Moderator: moderatorteam
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Carma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
Het ziet er echt super gezellig uit zeg!!
Ik zou volgende keer graag mee willen doen met Mitch maar luisteren jullie honden allemaal zo super goed? Als je in groepjes loopt, dan loop je uit elkaar toch? Ik heb zo'n idee dat als mitch een leuke hond ziet in een ander groepje dat ie daar dan steeds heen wil
naja hij komt wel als ik hem roep... maar als ie aant spelen is niet meteen zeg maar...
Ik zou volgende keer graag mee willen doen met Mitch maar luisteren jullie honden allemaal zo super goed? Als je in groepjes loopt, dan loop je uit elkaar toch? Ik heb zo'n idee dat als mitch een leuke hond ziet in een ander groepje dat ie daar dan steeds heen wil
naja hij komt wel als ik hem roep... maar als ie aant spelen is niet meteen zeg maar...
- Frederique
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres
- Contacteer:
Mijn ervaring is dat een hond in een groep honden vaak helemaal niet zo erg de behoefte heeft om naar andere honden (die niet in de groep zitten) te gaan.Crissi schreef:Het ziet er echt super gezellig uit zeg!!
Ik zou volgende keer graag mee willen doen met Mitch maar luisteren jullie honden allemaal zo super goed? Als je in groepjes loopt, dan loop je uit elkaar toch? Ik heb zo'n idee dat als mitch een leuke hond ziet in een ander groepje dat ie daar dan steeds heen wil![]()
Mijn pup van 9 maanden wilde ook graag mee met Luka die in groep 3 zat en rende een stuk met hem mee.
Maar ze kwam snel genoeg terug toen ze doorkreeg dat wij achterbleven en er nog genoeg hondjes overbleven om mee te brassen
Dus gewoon meegaan een volgende keer
Groetjes, Fréderique en mijn Floddertje Babbe
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
In liefdevolle herinnering: Dayka, Devlin en Vinou, mijn Bouviermeiden. Mis jullie en hou van jullie
-
brandy
ik vond het reuze meevallen..
normaal wil kyra altijd met elke hond meelopen..of in ieder geval stuiterd ze er direct op af en gaat ze een stuk meelopen..
we kwamen heel veel honden tegen die niet bij de wandeling hoorden maar kyra is niet achter eentje aangehold..wel effe snuffelen maar ze is perfect bij 'mijn' groepje gebleven..
dus gewoon meegaan de volgende keer
normaal wil kyra altijd met elke hond meelopen..of in ieder geval stuiterd ze er direct op af en gaat ze een stuk meelopen..
we kwamen heel veel honden tegen die niet bij de wandeling hoorden maar kyra is niet achter eentje aangehold..wel effe snuffelen maar ze is perfect bij 'mijn' groepje gebleven..
dus gewoon meegaan de volgende keer
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer: