Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pas op voor www.dierenwebshop.nl

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
misterT

Pas op voor www.dierenwebshop.nl

Ongelezen bericht door misterT »

hallo allemaal,

ik wilde even mijn ervaring delen over kajo's dierenwebshop, en jullie waarschuwen als je daar een bestelling wilt plaatsen.
vier weken geleden heb ik daar een bestelling gedaan, en tot op heden nog niets ontvangen.

ik had na een week al een mail gestuurd, en ik kreeg een mailtje terug dat het de eerst volgende maandag verstuurd zou worden. na 2,5 weken nog niets ontvangen.
op mijn emails werd ook niet meer gereageerd, en telefonisch waren ze ook niet te bereiken. de voicemailbox zat na de eerste keer dat ik belde al vol, en nu nog steeds, dus ik kon ook geen bericht achter laten.

via de telefoongids had ik een privénummer gevonden, en die werd wel opgenomen.
ik had haar gevraagd om mijn geld terug te storten, maar daar deed ze niet aan.
ze zei dat ze de bestelling gewoon verstuurt, terwijl ik de bestelling juist wil annuleren.
als ik mijn geld terug wil, moet ik de bestelling gefrankeerd terug sturen, en de 6 euro verzendkosten krijg ik dan ook niet terug.

stom van mijzelf dat ik niet even op internet heb geïnformeerd naar deze winkel. want daar staat het vol met klachten, en ik kwam erachter dat ze het safe2shop keurmerk door al deze klachten al kwijt zijn geraakt.

ik wil jullie op deze manier waarschuwen voor deze webwinkel. er zullen ook heus wel positieve berichten zijn, maar ik heb hier niets van gemerkt. ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt.
Kayka
Zeer actief

Ongelezen bericht door Kayka »

Hmmm.... hoe kom je erachter dat zo'n webshop veel klachten heeft of niet oké is? Ik heb namelijk momenteel ook een shop waar ik een slecht gevoel bij heb en ik wil ze toch wel even checken...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gordonsetter23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gordonsetter
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Pas op voor www.dierenwebshop.nl

Ongelezen bericht door Gordonsetter23 »

misterT schreef:hallo allemaal,

ik wilde even mijn ervaring delen over kajo's dierenwebshop, en jullie waarschuwen als je daar een bestelling wilt plaatsen.
vier weken geleden heb ik daar een bestelling gedaan, en tot op heden nog niets ontvangen.

ik had na een week al een mail gestuurd, en ik kreeg een mailtje terug dat het de eerst volgende maandag verstuurd zou worden. na 2,5 weken nog niets ontvangen.
op mijn emails werd ook niet meer gereageerd, en telefonisch waren ze ook niet te bereiken. de voicemailbox zat na de eerste keer dat ik belde al vol, en nu nog steeds, dus ik kon ook geen bericht achter laten.

via de telefoongids had ik een privénummer gevonden, en die werd wel opgenomen.
ik had haar gevraagd om mijn geld terug te storten, maar daar deed ze niet aan.
ze zei dat ze de bestelling gewoon verstuurt, terwijl ik de bestelling juist wil annuleren.
als ik mijn geld terug wil, moet ik de bestelling gefrankeerd terug sturen, en de 6 euro verzendkosten krijg ik dan ook niet terug.

stom van mijzelf dat ik niet even op internet heb geïnformeerd naar deze winkel. want daar staat het vol met klachten, en ik kwam erachter dat ze het safe2shop keurmerk door al deze klachten al kwijt zijn geraakt.

ik wil jullie op deze manier waarschuwen voor deze webwinkel. er zullen ook heus wel positieve berichten zijn, maar ik heb hier niets van gemerkt. ik heb nog nooit zo'n slechte service meegemaakt.
hoe ben je daar achter gekomen?
ben zelf erg tevreden heb er in het verleden tweemaal wat besteld perfecte en snelle service
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Hallo Mr.T dit subforum is om jezelf voor te stellen volgens;
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=71396
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”