Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik vind buizerds ook prachtig. Het mooie is ook dat er zoveel variatie in kleur is. Gisteren zag ik er ook 2: een was bijna helemaal wit van voren en de andere was heel donker.
Ik zie ze ook regelmatig op bepaalde vaste plaatsen in weilanden e.d. zitten als ik onderweg ben. Ik vind ze ook prachtig!
Sommigen hebben inderdaad heel veel wit aan de voorkant, anderen zijn gewoon helemaal egaal bruin op hun buik.
Elke keer als ik er langs eentje rijd baal ik ervan dat ik de camera niet bij me heb om er zo'n mooie foto van te kunnen maken als jij nu hebt gedaan.
Prachtige foto's
Je ziet ook weer steeds vaker roofvogels, er is (hier in de buurt althans) een hele poos gedonder geweest met jagers die vergiftigd voer achterlieten maar het schijnt tegenwoordig goed te gaan.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.