Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Harry meldt zich

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Harry K.
nieuw lid
Contacteer:

Harry meldt zich

Ongelezen bericht door Harry K. »

Hallo allemaal,

Ik heb mij zojuist aangemeld op dit forum. Mijn naam is Harry, ben nog net geen 30 jaar oud en woon met mijn vriendin in Groningen. Wij hebben geen hond omdat wij i.v.m gezondheidsproblemen van mijn vriendin en fulltime werk van mij, op dit moment geen stabiele omgeving kunnen geven aan een hond. Iets wat we erg belangrijk vinden. Wel hebben we 2 katten, (veeeeel) vissen en 2 gerbils. Deze zijn zelfredzamer dan een hond en die kunnen we dan ook een goed tehuis geven. Maar ooit komt er wel een hond hier! :mrgreen:

Maar waarom heb je je hier dan aangemeld? Omdat ik meer wil weten over honden, de rassen en het gedrag. Vroeger (25 jaar geleden) hebben we thuis een hond gehad, maar daar kan ik me niet veel meer van herinneren. Maar sind kort kom ik steeds meer met honden in aanraking. Ik ben namelijk, naast mijn werk op het ziekenhuis, fotograaf en maak o.a. portretfoto's van katten, en op veler verzoek sinds kort dus ook van honden (zie Uw Hond op de Foto.nl en Uw Kat op de Foto.nl).

Omdat we zelf katten hebben weet ik hoe met katten om te gaan om ze mooi op de foto te krijgen. Met honden zit dat iets anders. Zelf hebben we dus geen hond, dus de baas van de hond heeft een belangrijkere taak bij een fotoshoot dan een kattenbaas. Omdat ik als fotograaf zo veel mogelijk zelf in de hand wil hebben moet dat dus veranderen. :wink: Maar uiteraard blijft de baas van de hond erg belangrijk, al was dat alleen maar voor het zelfvertrouwen van de hond.

Een tweede reden waarom ik me hier heb aangemeld is omdat ik nog veel moet leren over de verschillende rassen, hoe ze eruit zien, hoe groot ze worden, wat hun eigenschappen zijn (jachthond, werkhond, schoothond etc.). Altijd handig dat ik weet wat voor hond ik kan verwachten bij een fotoshoot. Een goede voorbereiding is het halve werk toch?

Kortom, ik hoop hier veel te leren.

Groet,
Harry
Afbeelding
Zenda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zenda »

Hoi Harry welkom :cheer: En ik heb even je foto's bekeken, maar die zien er erg mooi uit hoor. :ok:
Afbeelding

Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

welkom Harry,

Ik heb je foto's al op diverse andere fora gezien en bewonder ze zeer.
Je kunt hier in de diverse subfora vel lezen over de verschillende rassen.
Maar misschien is het ook handig om een hondententoonstelling te bezoeken. Op 1 en 2 maart is er een in Groningen.
Dan kun je de vele rassen in/buiten de benches bekijken en hoe ze in de ring gepresenteerd worden.
Petra1979
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Petra1979 »

Hoi Harry!

Ook een warm welkom van mij. Natuurlijk heb ik ook even gekeken naar je foto's... Werkelijk PRACHTIG!

Groetjes Petra
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Welkom :ok: Mijn hond Vegas is laatst ook model geweest in een fotostudio, mijn onderschrift is het resultaat :ok:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
wolfwoman
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tsjechoslowaakse Wolfhonden
& Tamaskan Dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door wolfwoman »

Afbeelding
http://www.vantaelsesluske.nl __ groeten Stefanie
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”