Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Volgens mij geen berenklauw. Ze stonden bij ons naast het huis vroeger en die zagen er zo uit:
twinkeltje schreef:een berenklauw heeft een witte bloem toch en ik zou niet bij een berenklauw
in de buurd gaan kan je behoorlijk ziek van woorden
als je er allergisch voor bent kan je er inderdaad behoorlijk ziek van worden. Maar bij geen allergie is er weinig aan de hand hoor.
Sterker nog, in andere landen (weet niet of het in NL ook zo was vroeger) werd er zelfs soep van gemaakt
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Aha, weer wat geleerd vandaag!
We liepen erlangs en er stonden allemaal van deze "knoppen"in de kant naast de sloot. Ze zijn nog klein, ongeveer 10cm hoog!
Het is inderdaad geen berenklauw, maar je vergissing is niet helemaal vreemd.
Ook bij deze plant moet je niet in aanraking komen met de plant (met name het sap dan) en tegelijk de zon! Dat kan ook bij deze plant tot brandwonden leiden.
Hier staan ze ook in grote getalen langs de Kromme Rijn. Op het hoogtepunt kun je er net doorheen lopen. Wel erg mooi om te zien!
groetjes Madelief en Yanthe Het huishouden van Yanthe Steen: Beaucerons de la Bonhardiesse Voor altijd in mijn hart. Bonha '00 - 26-02-2013