Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Vanochtend kwam ik 2 koppels ganzen tegen, na foto's bekijken online, denk ik dat de gans op de onderste foto een Grauwe gans is en de ganzen op de andere foto's, Nijlganzen. Maar ik ben een leek op ganzengebied, dus als iemand er wel verstand van heeft en dit kan bevestigen/ontkrachten?
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
Volgens mij heb je helemaal gelijk.
Ik kwam zaterdag deze ganzen nog tegen, ik heb begrepen dat het Canadese Ganzen zijn, ik had ze nog niet eerder gezien:
LongFields schreef:Volgens mij heb je helemaal gelijk.
Ik kwam zaterdag deze ganzen nog tegen, ik heb begrepen dat het Canadese Ganzen zijn, ik had ze nog niet eerder gezien:
wat je hier op de foto hebt staan zijn brandganzen, geen canadezen.
Weet je het zeker? Ik wist zelf niet wat voor ganzen het waren maar iemand die de foto gezien had, heeft het opgezocht en kwam met de soort Canadese ganzen.
Weet je het zeker? Ik wist zelf niet wat voor ganzen het waren maar iemand die de foto gezien had, heeft het opgezocht en kwam met de soort Canadese ganzen.
Ja, ik weet het zeker. Canadezen hebben minder wit op de wangen, zijn groter en bruiniger dan brandganzen.
dit is een canadees:
Ja, ik weet het zeker. Canadezen hebben minder wit op de wangen, zijn groter en bruiniger dan brandganzen.
dit is een canadees:
en dit een brandgans:
Jij was eerst.
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~