Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
dit ree (eerste foto en de laatste foto's rechts) loopt hier al 5 jaar rond maar ik heb nooit de kans gekregen het op de foto te krijgen. het is melanistisch, dat is het tegenovergestelde van een albino. ook het feit dat ik de man op de foto kreeg is bijzonder. ik zie hier heel veel reeen maar bijna nooit reebokken. deze man stond ook vrij dicht bij het bos, maar ik kreeg hem toch op de kiek.
Laatst gewijzigd door Hutsje op 21 feb 2008 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Jojoke schreef:Wauw,vertel eens wat meer over "melanistisch" ik heb er nog nooit van gehoord
het is dus het tegenovergestelde van een albino, ze ze zijn overwegend zwart met soms lichtere tinten, donkerbruin dus waar anders wit zit, zoals onder de staart . ze zijn erg zeldzaam.
Wat prachtig. Wat leuk dat je ze allemaal op de foto hebt.
Hier op Pampushout loopt ook een hele donkere ree, of die melanistisch is weet ik niet, maar het is wel opvallend hoe donker die is.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
Jojoke schreef:Wauw,vertel eens wat meer over "melanistisch" ik heb er nog nooit van gehoord
het is dus het tegenovergestelde van een albino, ze ze zijn overwegend zwart met soms lichtere tinten, donkerbruin dus waar anders wit zit, zoals onder de staart . ze zijn erg zeldzaam.
Wat bijzonder, nooit van gehoord. Leuk om te weten
Ook nog nooit van gehoord. Bij melanistisch dacht ik eerst aan iets in de zin van 'feministisch' Blond he...
Maar weer wat geleerd, en mooi om te zien trouwens, wel bijzonder!
Prachtige foto's!
In het park bij mijn moeder hebben ze ook hertjes en daar loopt ook een melanistisch reetje tussen. Die lijkt nog meer op mijn hondjes! (of andersom;o)