Hey, wat mot dat daar!

Kssst! gaat es vort!

Hoor je me niet?

Ik maak geen grapje hoor!

Kijk maar hoe stoer ik ben

HOPLAAAAAAAH

Ben je er nu nog?

Pfft, nou, ik geef het op hoor.
Moderator: moderatorteam

Nee hij is niet van mij, hij is van de buurtjes en staat op het dijkje achter mijn huis. Het is een rasechte boef, een tijd geleden stopte er een fotograaf met een driepoot en een enorme tele. Die wou foto's maken van wat vogels die achter het dijkje in het water lagen en stapte brutaal over het hek. Blijkbaar niet door dat het hengstje daar liep.fenneke schreef:wat leuke foto's![]()
![]()
is die van jou?
We zijn niet allemaal even groot geschapeneefje+huig schreef:ik zit te zoeken naar het echte hengstenaanhangsel maar ik kan het niet vinden,dus ik dacht echt dat het een merrie was.......
wel mooie foto's.
ja dat dacht ik ook,dat ie erg klein geschapen isWebborn schreef:We zijn niet allemaal even groot geschapeneefje+huig schreef:ik zit te zoeken naar het echte hengstenaanhangsel maar ik kan het niet vinden,dus ik dacht echt dat het een merrie was.......
wel mooie foto's.Het is echt een hengstje. Hij heft alleen niet zoveel en als ze zo maf doen trekken ze de boel vaak nog wat op ook.
Als ik het goed heb is ie 4, er heeft nog nooit iemand op gezeten. *grinnik* en volgens mij vind ie dat helemaal primaeefje+huig schreef:ja dat dacht ik ook,dat ie erg klein geschapen isWebborn schreef:We zijn niet allemaal even groot geschapeneefje+huig schreef:ik zit te zoeken naar het echte hengstenaanhangsel maar ik kan het niet vinden,dus ik dacht echt dat het een merrie was.......
wel mooie foto's.Het is echt een hengstje. Hij heft alleen niet zoveel en als ze zo maf doen trekken ze de boel vaak nog wat op ook.
want ik kan het gewoon niet ontdekken,maar hij is volgens mij ook nog niet zo oud of wel?
nogmaals,ik vind het wel erg leuke foto's,lekkere kop zit erop,ook aan je verhaal te lezen