Mindy meisje..

Tommie

Levi (niet zo fotogeniek

Delilah

Loki Spoki

Spunkster

Even showen hoor
Moderator: moderatorteam

Thanksantoinette schreef:Ik vind jouw Deliah echt een plaatje
Hee! Ik heb er thuis precies net zo eentje rondlopen! Gekregen als kitten van 8 weken, zat met mams en 2 zusjes int asiel. Moeder en beide zussen zijn kortharig, maar mijn trutje is wat halflangharig, en heeft van diepluimen uit dr oortjes en n dikke staart.Innuendo schreef: Loki Spoki
![]()
Heb ze vandaag weer mogen aanschouwen, maar de batterijen van mijn foto toestel zijn leeg :N:twinkeltje schreef:heb je nog geen nieuwe foto s van de pups van je zus ben benieuwt hoe ze nu zijn
Het ligt dus aan de kleurAbby schreef:Is jouw zwarte monster ook zo'n sekreet? Wij hebben serieus al eens overwogen om haar weer terug te doen. Uiteindelijk besloten om dat maar niet te doen, maar de twijfel is er echt even geweest...
Ze treitert onze simpele rooie kater, plast in lege pannen, deksels, wasmanden, verscheurt dagelijks de krant, valt de hond aan, smijt bloempottenmet inhoud van de vensterbank, knaagt groene planten kapot, klimt (nog steeds) in de gordijnen enz. enz.
Vooral toen ze nog klein was, vloog ze iedereen letterlijk bij de benen omhoog... Mn moeder had toen echt dr benen open liggen :N:
Maar als ze dan weer eens iets molt, zoals afgelopen week een vaas met ruim een liter water en n bos tulpen... Vloer volledig nat, vaas kapot, bloemen geknakt... zit zij op een afstandje te kijken met zo'n blik van:"Goh, dat dat zomaar valt zeg..."
En ach, dan waait de bui alweer over...etter dat ze is...