Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoihoi, ik ben nieuw
Moderator: moderatorteam
- matthijs
- Actief
Hoihoi, ik ben nieuw
Hoi, ik en mijn vriendin hebben op dit moment een shih-tzu en wij denken erover om in de toekomst een Staffordshire bullterrier erbij te nemen. De shih-tzu is een geweldige hond maar omdat het energieniveau van dit mormeltje toch niet heel erg hoog is willen we graag een hond waar we wat meer aan hebben, de sbt vinden we wat betreft uiterlijk fantastisch en omdat dit een hond is die veel energie heeft lijkt deze perfect bij onze wensen aan te sluiten. Reden dat ik me bij dit forum aan heb gemeld is omdat ik toch al een poos anoniem meelees en het wel fijn is dat ik af en toe ook nog een vraag kan stellen aangezien ik me al heel erg heb verdiept in een 2e hond/ een sbt als 2e hond maar nog niet helemaal alles me duidelijk is. We willen natuurlijk wel zeker weten dat we de juiste keuze maken anders kiezen we net zo makkelijk voor een ander ras of mocht onze situatie het helemaal niet toelaten dan is er altijd nog de optie om geen 2e hond te nemen (al lijkt me dit wel heel erg onwaarschijnlijk).
- Daantjeln4
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- eefje_ates
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.
- MC65
- Zeer actief
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Welkom op het forum!!!
Veel post- en leesplezier!!!
SBT zijn fantastische honden!!!Mijn vriend en ik hebben ook getwijfeld om voor dit ras te gaan, maar om bepaalde redenen hebben we er toch voor gekozen om voor een Oudduitse herder te gaan. Ik denk wel dat je er rekening mee moet houden, dat je het beste een teef kan nemen als je Shih-tzu een reu is en andersom. Ik weet niet of je daar al over hebt nagedacht.
Veel post- en leesplezier!!!
SBT zijn fantastische honden!!!Mijn vriend en ik hebben ook getwijfeld om voor dit ras te gaan, maar om bepaalde redenen hebben we er toch voor gekozen om voor een Oudduitse herder te gaan. Ik denk wel dat je er rekening mee moet houden, dat je het beste een teef kan nemen als je Shih-tzu een reu is en andersom. Ik weet niet of je daar al over hebt nagedacht.
- matthijs
- Actief
Daar heb ik zeker over nagedacht, ik wil eigenlijk een teef maar de shih-tzu is ook een teef dus ik moet me zeker nog eens gaan verdiepen en advies vragen of dit wel een verstandige keus zal zijn. Dat de shih-tzu geen problemen zal geven staat vast want dat beest is nog onderdanig naar een pantoffel dus die vind alles wel best, ik heb zelf een beetje het idee dat als de sbt er als pup bij komt dat er zelfs wel een teefje bij kan, maar mocht me dit nou echt afgeraden worden dan misschien maar eens nadenken over een reu.Mireillevdw schreef:Welkom op het forum!!!
Veel post- en leesplezier!!!![]()
- Zenda
- Zeer actief