Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hallo,
Moderator: moderatorteam
- eefje_ates
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.
- Zenda
- Zeer actief
-
maula
- Actief
- Contacteer:
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
maula
- Actief
- Contacteer:
- Mireillevdw
- Zeer actief
- Contacteer:
-
maula
- Actief
- Contacteer:
ja, ze vecht met andere ratten, heb het geprobeerd een andere erbij na de dood van der maatje maar ze gaat vechten, waardoor 1 van me honden compleet in paniek raakt..Mireillevdw schreef:Ratten zijn groepsdieren. Is er een bepaalde reden dat hij alleen zit?
Ik heb ook 6 ratten in een vogelvoliere. Dat maakt niet uit, als hij maar ruim genoeg is.
na een week vechtende ratten in huis te hebben gehad ( want ze zouden wel wennen

- Mireillevdw
- Zeer actief
- Contacteer:
O, ok....Tja.....als het niet gaat, gaat het niet,hè...maula schreef:ja, ze vecht met andere ratten, heb het geprobeerd een andere erbij na de dood van der maatje maar ze gaat vechten, waardoor 1 van me honden compleet in paniek raakt..Mireillevdw schreef:Ratten zijn groepsdieren. Is er een bepaalde reden dat hij alleen zit?
Ik heb ook 6 ratten in een vogelvoliere. Dat maakt niet uit, als hij maar ruim genoeg is.
na een week vechtende ratten in huis te hebben gehad ( want ze zouden wel wennen)en een hond in huis die daar compleet van over de zeik raakte heb ik de beslissing genomen dat de rat dan maar alleen oud moest word zonder een vriendje....
-
maula
- Actief
- Contacteer:
ik heb nu eenmaal meerdere dieren in huis, en ik moet zeggen dat ik niet aan de rat merk dat ze erg veel ongelukkiger is dan toen ze nog wel een vrienddinetje had....okeej toen de andere net dood was kon je wel merken dat ze niet lekker in der vel zat..maar ze was echt niet blij met nieuwe vriendjes...Mireillevdw schreef:O, ok....Tja.....als het niet gaat, gaat het niet,hè...maula schreef:ja, ze vecht met andere ratten, heb het geprobeerd een andere erbij na de dood van der maatje maar ze gaat vechten, waardoor 1 van me honden compleet in paniek raakt..Mireillevdw schreef:Ratten zijn groepsdieren. Is er een bepaalde reden dat hij alleen zit?
na een week vechtende ratten in huis te hebben gehad ( want ze zouden wel wennen)en een hond in huis die daar compleet van over de zeik raakte heb ik de beslissing genomen dat de rat dan maar alleen oud moest word zonder een vriendje....
ik heb 3 honden in huis lopen en 1 daarvan raakt totaal in paniek van vechtende ratten.(wist ik niet van de hond)..als de rat soms als een dolle aan het gek doen is dan raakt de hond al in de stress...is de rat uit de kooi is er niks aan de hand...
toen de ouwe rat nog leefde was geen van de honden bang voor ze maar sinds dat ze er gevochten is, is er 1 hond gewoon doodsbang als de rat gek doet...

- MC65
- Zeer actief
-
maula
- Actief
- Contacteer:
-
missu
- Actief
- Contacteer:
-
erwin
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Veel plezier op dit leuke hondenforum. 
Op vakantie met je hond(en), kijk eens op www.vidok.nl Net over de grens in Duitsland tegen limburg aan.