Naam of foto van het tuigje.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Trekken aan de lijn
Moderator: moderatorteam
-
gotcha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder
- Aantal honden: 1
- K2
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Hoi hoi,ratje schreef: Als de hond trekt, veroorzaakt dit onaangename druk op de oksels van de hond. Dit doet geen pijn. Ik wist niet wat ik meemaakte toen ik hem uitliet. Hij liep keurig aan de lijn!
Ook met dit hondonvriendelijke tuigje zal je de hond dus vermijdingsgedrag aanleren. Hij blijft netjes bij je lopen omdat hij dat onprettige gevoel niet wilt hebben. Het is heel waarschijnlijk dat hij weer gaat trekken zodra jij hem weer een gewone halsband omdoet.
Met goede begeleiding, training en geduld kan je de hond gewoon leren om netjes mee te lopen aan de lijn.
-
JBK
K2 schreef: Ook met dit hondonvriendelijke tuigje zal je de hond dus vermijdingsgedrag aanleren. Hij blijft netjes bij je lopen omdat hij dat onprettige gevoel niet wilt hebben. Het is heel waarschijnlijk dat hij weer gaat trekken zodra jij hem weer een gewone halsband omdoet.
Met goede begeleiding, training en geduld kan je de hond gewoon leren om netjes mee te lopen aan de lijn.