Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Medusa voor het eerst loops....

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Medusa voor het eerst loops....

Ongelezen bericht door crutz »

aan de late kant (15mnd en 2 dagen vandaag :wink:) maar nu dan toch eindelijk voor het eerst loops....t zat er al aan te komen als ik zag hoe Ace op haar reageerde de laatste weken, maar nog niets te zien....net dus toch de eerste bloeddruppels gevonden...nu maar kijken wat haar cyclus gaat worden....
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Ik hoop voor je dat haar cyclus niet eens in de 15 maanden gaat worden :mrgreen:
Wel fijn na zoveel tijd. Ergens ga je toch denken dat er misschien iets niet helemaal goed is toch?
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Heb je ook foto's van Medusa? Heb even op je site gekeken maar kan niks vinden.

Wel fijn dat ze nu dan toch loops is geworden!
murmel

Ongelezen bericht door murmel »

ofwel is ze toch al loops geweest maar was het zo weinig dat je het niet hebt opgemerkt.
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Ach...ze is nog vroeger dan Biène was, die was 17 maanden. :mrgreen: Die werd 9 maanden later pas weer loops en de derde keer loops moet bij haar nog komen. :mrgreen:

Succes met de reuen thuis. :wink:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
crutz
Zeer actief
Contacteer:

estelle schreef:Heb je ook foto's van Medusa? Heb even op je site gekeken maar kan niks vinden.

Wel fijn dat ze nu dan toch loops is geworden!
Like A Hurricane Chaya Chanah :wink: bij teven....maar hier ook een standfoto van een paar weken geleden...

Afbeelding

en een bijtfoto van toen ze 13 wk was...

Afbeelding

en @ Marc, ach, al heeft ze zo'n lange cyclus, maakt me niet zo heel veel uit....geeft meer tijd om te trainen :wink: de reu is al bekend, maar die is er over meer dan een jaar ook nog wel, nu is ze toch nog VEEL te jong....eerst lekker volwassen laten worden...
Laatst gewijzigd door crutz op 30 mar 2008 20:32, 2 keer totaal gewijzigd.
crutz
Zeer actief
Contacteer:

Inge schreef:Ach...ze is nog vroeger dan Biène was, die was 17 maanden. :mrgreen: Die werd 9 maanden later pas weer loops en de derde keer loops moet bij haar nog komen. :mrgreen:

hoe oud is ze nu dan??? al voorbij die grens van 9 mnd van de vorige keer of niet???

en @Murmel....denk niet dat ik het gemist heb...redelijk opgelet en natuurlijk hier 2 reuen die ook goed voor me opletten.... :pffff:
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

crutz schreef:
Inge schreef:Ach...ze is nog vroeger dan Biène was, die was 17 maanden. :mrgreen: Die werd 9 maanden later pas weer loops en de derde keer loops moet bij haar nog komen. :mrgreen:

hoe oud is ze nu dan??? al voorbij die grens van 9 mnd van de vorige keer of niet???
Nee. Ze wordt in augustus 3 jaar en als ze een cyclus van 9 maanden blijkt te hebben zal ze in juni/juli voor de derde keer loops worden.
Vorige week vond ik een lichtroze druppel op de vloer, verder niets gevonden en de reuen reageren ook niet op haar. Dat was trouwens vorig jaar ook, toen dacht ik dat ze loops was maar brak het ook pas een paar maanden daarna goed door.
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=121434
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
FlyingBorders
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door FlyingBorders »

Wat een mooie hond zeg!!!
Pootjes van Guide-Gangster-Glenn-Sasha-Gwendell-Bonita
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”