Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Brigitte schreef:Let niet op de zwarte, die is geschoren maar ik moet het nog afmaken
letterlijk of figuurlijk
wat een mooi kattenspul heb jij zeg
Normaal doe ik het heel netjes hoor maar de laatste tijd met Alano liep het een beetje in de soep kwa bijhouden dus had ik alleen even het grootste gedeelte en de klitten weg gehaald. Van de week gaan ze er alle vier aan
Yèti schreef:Mooie poezenbeesten.
Maar waarom scheer je ze dan? :N:
Het zijn allemaal herplaatsers die wat mankeren en de zwarte heeft chronische niesziekte, als ze zich erg druk maakt b.v. dus met borstelen krijgt ze het heel erg benauwd en gaat ze lopen snotteren enz. Ik scheer haar dus altijd gewoon zodat ik haar niet hoef te 'pesten' met borstelen
Tiny schreef: moest wel even lachen om die onafgemaakte kat. Bijzonder mooi spul Bri
Ja, meestal doe ik de eerste dag alle bovenkanten en de dag erna de onderkant maar ja nu was het scheren even uitgesteld alleen de zwarte moest echt dus die heb ik ff zo vlug vlug gedaan
Yèti schreef:Mooie poezenbeesten.
Maar waarom scheer je ze dan? :N:
Het zijn allemaal herplaatsers die wat mankeren en de zwarte heeft chronische niesziekte, als ze zich erg druk maakt b.v. dus met borstelen krijgt ze het heel erg benauwd en gaat ze lopen snotteren enz. Ik scheer haar dus altijd gewoon zodat ik haar niet hoef te 'pesten' met borstelen
Ah, ik snap het. Dan is scheren wel beter voor de kat ja.
Die chronische niesziekte is niet besmettelijk voor de andere katten?