Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
mooie taart hebben Roy en ik vanmiddag gekregen van Marloes! Iedereen ziet natuurlijk gelijk dat dit Bubbles met Vera en Jochem zijn. Jochem is iets lichter van kleur en dat kun je dan ook duidelijk zien in deze creatie Eigenlijk vinden we hem te mooi om op te eten.
Marloes heel erg bedankt voor dit leuke presentje en Danielle, heel erg bedankt voor het maken daarvan
Gewoon opeten hoor, we hebben de foto's nog Hij is trouwens gevuld met een laag oreokoekjes/botercreme vulling en voor de frisheid een subtiel laagje viervruchtenjam.
Eet smakelijk
(en Marloes had verteld van de 6 spagethistokjes he )
Prachtig zeg
Ik zou er 15 (nou vooruit 20) seconden in opperste bewondering naar staan kijken maar dan ging toch echt zonder verdere scrupules het mes er in
Yummielekker
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Dazwa84 schreef:Gewoon opeten hoor, we hebben de foto's nog Hij is trouwens gevuld met een laag oreokoekjes/botercreme vulling en voor de frisheid een subtiel laagje viervruchtenjam.
Eet smakelijk
(en Marloes had verteld van de 6 spagethistokjes he )
Ja die 6 spagethistokjes die zijn bekend.
Hij ziet er ook overheerlijk uit, dus we gaan hem toch opeten Ik heb er foto's van, dus. De hondjes ga ik nog even bewaren!
M@ri@nne schreef:Ben ik nu de einige die wil weten wat er met die stokjes is?
Verder mooie taart hoor.
In elk hondje zit een spagetthistokje om zodat het koppie op de romp blijft zitten. En elk hondje zit ook met zo'n stokje in de taart geprikt. Anders moet je met heel veel eetbare lijm of poedersuiker gaan klooien.