En daar liggen ze..

Moderator: moderatorteam
Nee,er moet een zandverstuiving hersteld worden volgens de gemeente en Natuurmonumenten,en daarom moet een-zoals zij het zeggen-waardeloze biotooop vermoord worden.dretje schreef:ik neem aan om nieuw heidelandschap te creeren?

een zandverstuiving??????????????????marian* schreef:Nee,er moet een zandverstuiving hersteld worden volgens de gemeente en Natuurmonumenten,en daarom moet een-zoals zij het zeggen-waardeloze biotooop vermoord worden.dretje schreef:ik neem aan om nieuw heidelandschap te creeren?
Want dat is het.
Moord.
Jawel hoor,er zijn en worden pogingen ondernomen.Men was te laat om de start nog tegen te houden(bij de RvS niet ontvankelijk verklaard) maar er wordt onverdroten verder gebrainstormd.Pak-de-bal schreef:en niemand doet er wat aan,
om die ambtenaren eens met die idiote ideen te stoppen![]()
![]()
![]()

Daar heeft dit allemaal niks mee te maken.Pak-de-bal schreef:Ik heb ergens vernomen, dat Nederland en vooral dan Staatsbosbeheer, ons eigen hout moeten gaan gebruiken.
Er wordt de laatste tijd zoveel gekapt, dat komt omdat wij minder van Z-Amerika bv krijgen,
en nu moeten onze eigen bossen er aan geloven.![]()
Ik heb het toen gevraagd aan iemand van de houtkapping, en die zei, dat het hout
uit de Hoge Veluwe, want daar zijn ze ook zo bezig !! naar Belgie gaat en
wij kopen dat weer terug als spaanplaat
een hele rare doorgang.
Maar het is wel opvallend dat de laatste tijd zoveel hout gekapt wordt
overal komen zogenaamde " open plekken" , maar volgns mij is het gewoon een geld-kwestie,
want hout brengt geld op , niet waar?

Nee,da's zielig voor zo'n beestjeBrigitte schreef:Gewoon een goudhamster kopen en daar neer gooienmarian* schreef:Als jij er een weet te versieren wil ik hem wel signalerenMickie schreef:Kun je er niet snel een korenwolfje signaleren ofzo?

Deze grond wordt ook nog eens helemaal afgegraven zodat het zand lekker kan stuiven.Jacky schreef:vreselijk gezicht. Ik vind als ze bomen kappen altijd erg, soms van die hele mooie oude bomen die dan weg moetenHier in Sneek, hebben ze ook hele mooie grote bomen weg gehaald, en wat staat er nu, kleine struikjes van 20 cm. hoog. Geen porum.

Welnee, moet ie maar oplettenmarian* schreef:Nee,da's zielig voor zo'n beestjeBrigitte schreef:Gewoon een goudhamster kopen en daar neer gooienmarian* schreef:Als jij er een weet te versieren wil ik hem wel signalerenMickie schreef:Kun je er niet snel een korenwolfje signaleren ofzo?![]()
Wordt ie opgegeten door een vos.