Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Oh wat mooi!! Maar ook wat eng!!
Knap hoor.
Ik heb een collega wiens zoon aan dat springen van dak naar dak doet. Ik weet niet meer hoe dat heet: urban free style of zoiets. Die rent dus ook gerust tegen een muur aan om daar tegenop te lopen en met een jump weer op 2 benen weer op de grond te komen. Je houdt je hart vast.
Maar ik vind het prachtig om te zien.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
Roelfien schreef:Oh wat mooi!! Maar ook wat eng!!
Knap hoor.
Ik heb een collega wiens zoon aan dat springen van dak naar dak doet. Ik weet niet meer hoe dat heet: urban free style of zoiets. Die rent dus ook gerust tegen een muur aan om daar tegenop te lopen en met een jump weer op 2 benen weer op de grond te komen. Je houdt je hart vast.
Maar ik vind het prachtig om te zien.
Ik weet ook niet hoe dat heet maar vind dat wel gaaf om te zien. Tis wel eng ook, dan heb ik liever dat ie op die crosser zit hihihi. Ik had by the way 822 foto's gemaakt