Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

voor en achterlangs volgen

Moderator: moderatorteam

boxersien

voor en achterlangs volgen

Ongelezen bericht door boxersien »

Tja, ik heb me over laten halen om mee te doen met een EG wedstrijd met Boris. Nu kan ik kiezen tussen beginners en honden met diploma EG. Hij heeft niets omdat ik gewoon nooit een cursus met hem gevolgd heb (kwam al 3.5 jarige hond hier die al redelijk luisterde en wegens zijn HD pijnen toen kreeg ik het niet voor elkaar om hem een uur achtereen te laten trainen).
Nu heb ik zelf altijd thuis veel met hem gedaan en ik denk dat ik wel met diploma EG mee kan doen. Maar want houd dan voor en achterlangs volgen in? Is dat als er een groep honden staat waar je omheen moet met jou hond en dan moet hij volgen?

Verder moet ik plaats sturen nog aanleren en commando voet nog wat beter maar de rest kan hij wel :mrgreen: Ben benieuwd of wij laatste gaan worden :mrgreen: iemand moet dat toch zijn.

Het is trouwens 17 mei pas dus nog tijd voldoende om twee dingen aan te leren.
Daantjeln4
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Daantjeln4 »

Voor en achter langs volgen is dat iedereen in een lijn staat, honden naast je zit, en dan gaat er 1 met de hond voor langs volgen en achter langs volgen. Op een kleine afstand van de andere mensen en honden. :wink:
Groetjes Danielle & High Five Tease en Ferro
In Loving Memory: Kira 14-10-1999 - 13-12-2010
Afbeelding
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Sanne!! »

Ik zou het plaats sturen n iet onderschatten. Ik weet niet of het bij EG ook al zo is maar bij de GG zijn er strenge regels aan de taal die je als baas mag gebruiken en wat je wel en niet mag zeggen wil je geen aftrek van je punten hebben. Alles is zonder belonijg tijdens wedstrijd of dat bij EG is weet ik niet.
Maar als je ervoor gaat dan wens ik je heel veel succes :mrgreen:
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Dutchie63
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dutchie63 »

Alles is zonder belonijg tijdens wedstrijd of dat bij EG is weet ik niet.

Maar je kunt wel een beetje leverworst onder je nagels doen..werkt erg goed :wink: :ok:
Owning a dog is a privilege, NOT a right..
http://www.dogsdeservebettercanada.petfinder.com
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

Boris kan heel goed zonder beloning werken gelukkig. Maar hij is dan ook al 8 jaar. Alleen doordat ik nog maar 2 jaar mijn rijbewijs heb, hij op 3.5 jarige leeftijd al goed luisterde en hij ook nog eens een flinke HD afwijking heeft waar hij veel pijn aan had vroeger heb ik nooit wat met hem gedaan via de officiele weg. Maar thuis hebben wij ons nooit verveeld met gehoorzaamheid en doggy dance oefeningen.
Het plaats sturen beheerst hij nog helemaal niet dus dat is idd wel even aanpoten maar ik heb drie weken en anders dan is het jammer. Hij hoeft geen kampioen te zijn. Als hij maar een beetje gezellig mee doet. We gaan tenslotte voor de sfeer en zeker niet voor plaats 1 t/m 3 :ok:
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Sanne!! »

Dutchie63 schreef:Alles is zonder belonijg tijdens wedstrijd of dat bij EG is weet ik niet.

Maar je kunt wel een beetje leverworst onder je nagels doen..werkt erg goed :wink: :ok:
Als jij zo jezelf voor de gek wilt houden :roll:
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Plaats reactie

Terug naar “G&G en Obedience”