In de eerste week van juni zijn we vrij en we willen eigenlijk dan een paar dagen weg met de hondjes; lekker genieten en vooral ook met Charly omdat het helaas niet zo heel erg lang zal duren voordat hij er niet meer is.
We willen daarom graag een huisje met omheinde tuin en het liefst water voor de deur waar hij gelijk kan zwemmen. Want dat vindt hij nog geweldig om te doen. Hij houdt het niet lang vol, dus elke keer eventjes is het beste en als het dan bij de deur is is dat natuurlijk fantastisch. Nou is het geen succes met andere honden, dus het zou ook nog mooi zijn als het prive-achtig is..dus dat er niet veel andere honden komen.
Ik had www.easterwood.nl gevonden, maar die zitten helaas al vol in de eerste week van juni.
Iemand suggesties? Het mag in Nederland, Belgie, Duitsland, Luxemburg of noorden van Frankrijk zijn.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
huisje met water voor de deur
Moderator: moderatorteam
- Moniek B.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Flatcoated en Golden Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- Elvira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): golden retriever
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
www.hetwittehuisje.nl
zitten erg vol maar volgens mij is er nog wel iets beschikbaar. echt helemaal top voor de hondjes en water in de buurt. vennetjes zowiezo naast en achter het huisje (grenst aan het tuinhek)
zitten erg vol maar volgens mij is er nog wel iets beschikbaar. echt helemaal top voor de hondjes en water in de buurt. vennetjes zowiezo naast en achter het huisje (grenst aan het tuinhek)

-
AnneMarie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Leeuwhondje