Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Weten jullie het nog; aankomst in Nederland in oktober 2006
Mei 2008 alweer 1.5 jaar in Nederland en flink veranderd
Samen met haar Portugese vriendin Alegria
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Rami schreef:Prachtig is ze! Mooie volle staart en manen ook!
Hoe oud was ze ook al weer toen ze net bij je was?
Ja die staart en manen zijn ineens aan het groeien lijkt het wel, Alegra was 1.7 jaar toen ze hier aankwam... nauwelijks te bevatten als je de 1e 2 fotos zo ziet he.
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Ja die staart en manen zijn ineens aan het groeien lijkt het wel, Alegra was 1.7 jaar toen ze hier aankwam... nauwelijks te bevatten als je de 1e 2 fotos zo ziet he.
Nee, dat is idd niet te bevatten. Op de eerste foto heeft ze bijna iets weg van een kleine ezel...
Nee, dat is idd niet te bevatten. Op de eerste foto heeft ze bijna iets weg van een kleine ezel...
Dat heb ik ook heel lang gevonden, kan ook niet anders als je geen verzorging en voeding krijgt lijkt mij, maar nu gaat ze echt op een Spaanse dame lijken
Ik heb best twijfels gehad toen je besloot haar naar nederland te halen, zag allerlei problemen met haar gezondheid en de reis en de kans op herstel. Maar ik neem alles terug, je hebt helemaal gelijk gekregen. Ze ziet er fantastisch uit. Goed gedaan, Cloor.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
chrico schreef:Ik ga lekker die foto's niet laten zien man hou op, als je fotos van Piep plaatst hoor ik drie dagen niets anders
Tssssk, ik zoek nog iemand die vrijheidsdressuur met haar wil doen, of iemand die een beetje met haar kan werken, dus laat die fotos nou gewoon aan haar zien joh
Roelfien schreef:Ik heb best twijfels gehad toen je besloot haar naar nederland te halen, zag allerlei problemen met haar gezondheid en de reis en de kans op herstel. Maar ik neem alles terug, je hebt helemaal gelijk gekregen. Ze ziet er fantastisch uit. Goed gedaan, Cloor.
Oh maar die twijfels heb ik ook gehad hoor Roelfien, maar wat had ze te verliezen? daar had ze zowieso niet overleefd en hier had ze nog een kans.
bydevries schreef:wow
Dat is echt van lelijk eendje naar mooie zwaan. Ik vind haar
prachtig. Vorige foto's onder het zadel vond ik haar ook al zo mooi.
Ik denk dat je een ander paard bedoelt want Alegra is nog nooit onder het zadel geweest hoor
Branka schreef:Ze begint paard te worden, Cloor. Geweldig! Echt super zoals ze zich heeft ontwikkeld.
Hoe gaat het met haar bewegingen?
Tja ze heeft natuurlijk die scheve heup en dat blijf je zien, ze is wel ongelofelijk veel sterker geworden natuurlijk, ze heeft spieren ontwikkeld en ze rent net zo makkelijk voorop mee.