Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
En het is een pokkewerk om iets mooi te maken als je er een beetje karakter in wilt houden. Excuses voor eveventueel asociaal forumgedrag de laatste tijd dus
Maar wij worden hier zelf wel blij van
Tot voor kort was dit een nooit gebruikte ruimte die ook nooit was afgewerkt. Je keek tegen het dakbeschot aan.
Het lijkt ons straks lekker slapen zo
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
het is 7,5 bij 6 meter. We moeten het nu doen met 3 bij 2 meter
De (erg mooie) oude raampjes van de kajuit liggen in de schuur te drogen overigens.
Eventueel kunnen er nog 2 kleine slaapkamers of een inloopkast bij gemaakt worden. Áls we dat doen, doen we dat met planken scheidingswanden. Lijkt me wel mooi, met planken deuren en oud beslag. Alle elektra komt in het zicht, alsof het er al 90 jaar inzit. Knus kortom.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Jaap* schreef:het is 7,5 bij 6 meter. We moeten het nu doen met 3 bij 2 meter
De (erg mooie) oude raampjes van de kajuit liggen in de schuur te drogen overigens.
Eventueel kunnen er nog 2 kleine slaapkamers of een inloopkast bij gemaakt worden. Áls we dat doen, doen we dat met planken scheidingswanden. Lijkt me wel mooi, met planken deuren en oud beslag. Alle elektra komt in het zicht, alsof het er al 90 jaar inzit. Knus kortom.
Foto als het klaar is .........Ik zou ook graag in de top willen slapen,maar dan moeten ze eerst langs de kinderen(als er een inbreker zou komen ).....zegt char,altijd.........Dus ik moet wachten totdat ze het huis uit zijn
Pepie schreef:Foto als het klaar is .........Ik zou ook graag in de top willen slapen,maar dan moeten ze eerst langs de kinderen(als er een inbreker zou komen ).....zegt char,altijd.........Dus ik moet wachten totdat ze het huis uit zijn
Laat die char toch lekker lullen zeg
Wij hebben overigens maar 1 "boven". En dit is het
Pepie schreef:Foto als het klaar is .........Ik zou ook graag in de top willen slapen,maar dan moeten ze eerst langs de kinderen(als er een inbreker zou komen ).....zegt char,altijd.........Dus ik moet wachten totdat ze het huis uit zijn
Laat die char toch lekker lullen zeg
Wij hebben overigens maar 1 "boven". En dit is het
Jaap* schreef:het is 7,5 bij 6 meter. We moeten het nu doen met 3 bij 2 meter
Foto als het klaar is .........Ik zou ook graag in de top willen slapen,maar dan moeten ze eerst langs de kinderen(als er een inbreker zou komen ).....zegt char,altijd.........Dus ik moet wachten totdat ze het huis uit zijn