Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
We wonen op het platteland en tussen de weilanden boordevol paardebloemen
Het is een prachtig gezicht hoor, vooral 's avonds als de zon onder gaat lijken ze wel roze. Ik wil ze alleen niet in de tuin.
Maar nu na ongeveer 2 weken elke paardebloem uitsteken is dit het resultaat:
Dat is wel een enorm verschil!
Ik heb geen gazon, maar wel op het pad naar mijn voordeur enkele paardebloemen. En die laat iklekker staan: voor de cavia en de konijnen!
nou, da's nog niks vergeleken met vorig jaar. Toen ben ik in de zomervakantie een week lang van 8 tot 5 bezig geweest met weegbree steken. Kruiwagens vol... pfff wat een werk was dat. Maar ja, het resultaat mag er dan ook zijn. En het is altijd beter dan spuiten met vergif.
nou, da's nog niks vergeleken met vorig jaar. Toen ben ik in de zomervakantie een week lang van 8 tot 5 bezig geweest met weegbree steken. Kruiwagens vol... pfff wat een werk was dat. Maar ja, het resultaat mag er dan ook zijn. En het is altijd beter dan spuiten met vergif.
ik ben ook van het handwerk
ziet er mooi uit hoor, ik heb me wel voorgenomen dat mijn dochters volgend jaar bossen vol met paardenbloemen moeten plukken.
Dat scheelt weer voor het daaropvolgende jaar.
IngeK schreef:Wat een prachtig grasveld zeg!!!!!! Dit heb ik al ruim een jaar niet meer live gezien. Heb je er ook dieren op?
Ja hoor, twee westies die regelmatig lopen te grazen. Maar nee, verder niet. Het is eigenlijk het speelveld van Sara en Pebbles. En wij vinden het mooi zo
*Linda* schreef:God, wat een werk. Bijna water naar de zee dragen zo met al die pluizenbollenvelden om je heen :N:
Ik moet het nu ook echt wel bijhouden hoor want elke dag vind ik weer nieuwe babypaardebloempjes.
En wat je op de foto niet ziet zijn de boterbloemen die nu aan het uitkomen zijn. Ik heb nog een moment getwijfeld of ik die ook mee zou nemen, maar daar is echt geen beginnen aan. Dan moet ik mn baan wel opzeggen en dat was ik toch nog niet van plan