Ik ben Simone en heb samen met Frank, 2 honden, 2 paarden en 3 katten, dus die zijn in de meerderheid!
Joia is ons lieve enthousiaste Serra da Estrelateefje van 6 jaar en Bo is een maffe energieke grapjas ve bouvierreu van 2½ jr.
Mooi verdeeld zou je zeggen, maar we zoeken voor ons niet zo makkelijke Estrela teefje nog een nw heel fijn thuis.
We gaan nl naar Portugal verhuizen, naar haar geboorteland, maar helaas moet ze daar in de ren als ze meegaat, want we komen dichtbij een ander stel met een hond te wonen en ze 'pakt' vreemde honden. Hier kan ze ook nooit los lopen, maar kunnen we met haar fietsen (het is erg rustig) en is ze veel bij ons in huis met de deur op slot, ze is ook een meesterontsnapper
Ondanks dat we haar dolgraag mee willen nemen, we zijn stapeldol op haar, ze is vreselijk lief voor mensen, is het risiko dat ze de naaste buurhond pakt erg groot en zal ze of opgesloten moeten zitten in de ren het grootste deel v.d. dag of ze vinden een leuk thuis waar ze veel aandacht krijgt en mee mag op lange wandelingen, daar zullen wij daar weinig tijd voor hebben.
We hopen dat iemand interesse heeft in Joia, die rustig woont en de tijd heeft veel te wandelen met haar, vindt ze heerlijk, ze luistert erg goed!
Beetje raar voorstelverhaal, maarja het belangrijkste staat er nu wel in over ons!
groetjes Simone
p.s. ik zal bij overplaatsing een adv zetten voor haar met meer gegevens.
Wie weet... waar heb ik meer kans dan op een forum met echte hondenliefhebbers?!!