Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vakantiehuisje met goed omheinde tuin
Moderator: moderatorteam
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
In Duitsland:
http://www.vakantiehuis-eifel.nl/omgeving.html
In Frankrijk:
http://www.topictravel.nl/Product.aspx? ... in=SearchA
Beiden écht omheind
http://www.vakantiehuis-eifel.nl/omgeving.html
In Frankrijk:
http://www.topictravel.nl/Product.aspx? ... in=SearchA
Beiden écht omheind
- Jeannettebo
- Zeer actief
als je wilt kan ik wat foto's mailen.Martijn schreef:Niet idioot ver weg en waar het vooral goed toeven is.Jeannettebo schreef:waar wil je naar toe?
Waar we een potje kunnen koken en waar we de honden lekkeren kunnen laten lopen. En waar we goed kunnen wandelen.
Dat ziet er fijn uit!in de ardennen staat chalet pidoux. deze is heel goed afgesloten en heeft ook veel ruimte om het huisje.
http://www.chaletpidoux.nl/
Dank voor de tip!
de omheining is dusdanig dat het ook de leonbergers van de eigenaren tegenhoud

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Het ging er toch om of iemand ervaring had met Dogsincluded ?Martijn schreef:Tjechië is me net even te mal.sirene schreef:We hadden 3 jaar geleden een huis in Tsjechië met een afgesloten tuin via Dogsincluded en die was inderdaad prima afgesloten. Er zat een flinke lap grond omheen met een hoog hekwerk.
Ik denk dat je het 't beste via Dogsincluded na kan laten vragen dan weet je het zeker.
Of er moeten omstanigheden zijn die het waard maken.
Het moet vooral erg fijn zijn.
Ja, dus. Alleen was dat in Tsjechië ;o)
De medewerker van DIC was toen erg behulpzaam met vragen over de huisjes dus ik denk dat je bij ieder huisje waar bij staat "omheind" wel na kunt laten vragen hoe en hoe goed.
Ongeacht waar het staat dus.
Tsjechië lijkt me niet zo geweldig met Cleo ook. We kwamen daar meer herten tegen dan hier konijnen :N:
Misschien is iets ergens aan de kust leuk met Cleo ? Of rent ze dan ook de duinen in ?
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
laeken
- Zeer actief
Cleo gaat elders gewoon aan de riem hoor, vandaar dat die omheinde tuin leuk is. Als Cleo in Tjechie de hort op gaat krijgen wij een hartverzakking, zeker met reeen en herten omdat die nogal hard en ver gaan. Cleo in onbekende omgeving is nooit los om de simpele reden dat een drama van hond kwijt in buitenland niks voor ons is.sirene schreef: Misschien is iets ergens aan de kust leuk met Cleo ? Of rent ze dan ook de duinen in ?
- Jeannettebo
- Zeer actief
:N:MARC_S schreef:Ja halloooo, we willen een leuke vakantie, geen oorlog tussen leonbergers en onze honden door een hekJeannettebo schreef: de omheining is dusdanig dat het ook de leonbergers van de eigenaren tegenhoud![]()

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Oh okee.MARC_S schreef:Cleo gaat elders gewoon aan de riem hoor, vandaar dat die omheinde tuin leuk is. Als Cleo in Tjechie de hort op gaat krijgen wij een hartverzakking, zeker met reeen en herten omdat die nogal hard en ver gaan. Cleo in onbekende omgeving is nooit los om de simpele reden dat een drama van hond kwijt in buitenland niks voor ons is.sirene schreef: Misschien is iets ergens aan de kust leuk met Cleo ? Of rent ze dan ook de duinen in ?
Ik dacht dat jullie haar wel ergens los wilde laten lopen.
Maar een flinke tuin is inderdaad ook leuk dan.
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Contacteer:
het loont zeker de moeite om te vragen hoe hoog het hek is.
Mijn ervaring is dat goed omheind nogal een breed begrip is. Ik heb een aantal keer in goed omheinde huisjes gezeten, waar het hek amper een meter hoog was en waar ik mijn honden dus niet los durfde te laten.
Er zijn weinig huisjes met echt anderhalve meter hoog hek, wat ik bv met Nelson in de cominantie met een konijn wel erg fijn vind!
Er zijn weinig huisjes met echt anderhalve meter hoog hek, wat ik bv met Nelson in de cominantie met een konijn wel erg fijn vind!
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Het huisje in Frankrijk, heeft een 2m hoog Heras hekwerkMartijn schreef:Bedankt voor de tip. Alles onder de meter gaat inderdaad van hop en floep met onze honden.Eline* schreef:het loont zeker de moeite om te vragen hoe hoog het hek is.Mijn ervaring is dat goed omheind nogal een breed begrip is. Ik heb een aantal keer in goed omheinde huisjes gezeten, waar het hek amper een meter hoog was en waar ik mijn honden dus niet los durfde te laten.
-
laeken
- Zeer actief
Dat zou alvast perfect zijnTamara. schreef:Het huisje in Frankrijk, heeft een 2m hoog Heras hekwerkMartijn schreef:Bedankt voor de tip. Alles onder de meter gaat inderdaad van hop en floep met onze honden.Eline* schreef:het loont zeker de moeite om te vragen hoe hoog het hek is.Mijn ervaring is dat goed omheind nogal een breed begrip is. Ik heb een aantal keer in goed omheinde huisjes gezeten, waar het hek amper een meter hoog was en waar ik mijn honden dus niet los durfde te laten.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1