Zouden er hier eigenlijk muizen zitten baasje?

Shit! Mijn stokkie valt.

Nog even mooi zitten zoals altijd.

Moderator: moderatorteam

Nee klopt, dat gaat niet lang meer duren. Als we nu een plukje pakken en daaraan trekken gaat het los. In de nek tenminste. Op de rug en de stuit nog niet en de staart ook nog niet. Wij denken, correct me if I'm wrong, dat we dus beter alles kunnen doen in 1 keer als alles los zit. Anders groeit misschien alles in verschillende snelheden weer aan en dan heb je een hond met hier en daar rijpe vacht.LongFields schreef:Lekker ontspannen na al die nieuwe ervaringen op de Clubmatch!![]()
Aan de uitsteekseltjes aan de zijkant van haar nek te zien zal de eerste echte plukbeurt ook niet lang op zich hoeven te wachten.
De staartharen zitten over het algemeen altijd wat steviger vast dan de haren op het lichaam. De beharing op de snuit laat ook niet spontaan los.MARC_S schreef:Nee klopt, dat gaat niet lang meer duren. Als we nu een plukje pakken en daaraan trekken gaat het los. In de nek tenminste. Op de rug en de stuit nog niet en de staart ook nog niet. Wij denken, correct me if I'm wrong, dat we dus beter alles kunnen doen in 1 keer als alles los zit. Anders groeit misschien alles in verschillende snelheden weer aan en dan heb je een hond met hier en daar rijpe vacht.LongFields schreef:Lekker ontspannen na al die nieuwe ervaringen op de Clubmatch!![]()
Aan de uitsteekseltjes aan de zijkant van haar nek te zien zal de eerste echte plukbeurt ook niet lang op zich hoeven te wachten.
We moeten binnenkort maar eens babbelen over dat plukken denk ik
Dat vertekend nogal. Belgjes zijn niet zo groot van zichzelf.miekmiek schreef:ze wordt groot!
Dat klopt inderdaad, gelukkig ook want ik ben blij dat ze eindelijk volwassen wordt. Ik vind puppies heel erg schattig en lief maar ik heb merk ik nu toch echt veel liever volwassen honden in huis.miekmiek schreef:ik zei het ook verkeerd, wat ik had moeten zeggen was;
ze wordt volwassen!
dat bedoelde ik namelijk, haar puppylook is een beetje aan het verdwijnen.
Groter dan Sjefke is niet zo moeilijk hoor!MARC_S schreef:Dat vertekend nogal. Belgjes zijn niet zo groot van zichzelf.miekmiek schreef:ze wordt groot!Eva is nu net een slag groter dan Dapper en Cleo en ik denk ongeveer even groot als Nozem. In ieder geval groter dan Sjefke. Wel denk ik dat ze nu kwa gewicht en hoogte al binnen de standaard zit en ik hoop dus dat ze niet doorschiet.
Was wel heel grappig om te zien dat zo'n pup van 7 maandjes al zo groot is als haar moeder. Maar ze was op de clubmatch ook even groot als Charlie, haar zus, die in het nest kleiner was. Eva was als pup heel lang een van de flinkste maar ik voerde haar ook teveel denk ik :N: Ze eet nu veel minder dan in de groeiperiode waarin ze op een dag wel een kilo vlees at met 14 weken. Nu eet ze denk ik nog maar 750 gram en is de groei er een beetje uit gelukkig.