Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

een asiel wat ook een pension is, is dat wel goed?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Liesbeth
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Pak-de-bal schreef:
Brigitte schreef:
Pak-de-bal schreef:
door het vele blaffen, stress, en tegen de muur ploffen , zoals die spaniel deed, ja ja ik weet het
Maar het zal niet zijn, van lekker balletjes gooien op het strand, toch? :wink:
Kijk en daarom hoeft voor mij een Open Dag niet :wink: leuk voor de mensen maar niet voor de honden :wink: ze zijn het niet gewend dat er de hele dag vreemde mensen voor hun kennel staan te koekiekoekiekoekie en ze in hun ogen staan te staren, als wij binnen komen is het oh dat zijn hun nou leuk als er 'vreemde' zijn gaat er iets gebeuren, dat is vreemd en dan komt alles los. En mijn honden gaan ook zo tekeer hoor, Elektra vliegt ook tegen de muren op, ook als ze er net in zit :wink: En die is echt niet gestrest maar wil actie actie actie :cheer:
je hoeft je asiel niet te verdedigen, ik val je niet aan, jij kan er niets aan doen.

maar die spaniel zat niet alleen déze dag zo gestresst te springen, dat zag ik toch aan die donkere plekken op de muur?

het zelfde is ook altijd te zien in een dierentuin bij een leeuw bv
die ook zo gestresst kunnen zijn.
En wie zegt dat die plekken door die Spaniel veroorzaakt zijn :denken: ?
Maar dan nog, wat zou twee of vier vierkante meter meer dan veranderen? Wie weet wordt die Spaniel juist rustiger in een kleinere kennel. Weet jij veel!?!?!
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
noekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/?
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door noekie »

Pak-de-bal schreef:
jidde schreef:
Pak-de-bal schreef:( ik had dat zo gedaan)
En hoe doe je dat als het een hond is die niet met andere honden kan :19: Echt Marjolein, je denkwerk is veelte simpel :19:
bij wijze van..

als ik er nòg aan denk :jank:

die voorpootjes waren al als donkere plekken op die muur ! , dus het was niet alleen van die dag,
...dit zal mij altijd bijblijven :jank:

Brigiite die hond moet gewoon in een grotere hok !!
Dat hoeft helemaal niet aan de grote van het hok te liggen.
Wij hebben een xstafford zitten die dit ook doet in de kennel, om cpontact te maken met de hond er naast en ook is dit een stress beweging.
Maar of ze nu in een hok staan of in een ren dat blijven ze doen.
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
Bulley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Franse bulldog
Bonairse kruising

Ongelezen bericht door Bulley »

Liesbeth schreef:
Pak-de-bal schreef:
Brigitte schreef:
Pak-de-bal schreef:
door het vele blaffen, stress, en tegen de muur ploffen , zoals die spaniel deed, ja ja ik weet het
Maar het zal niet zijn, van lekker balletjes gooien op het strand, toch? :wink:
Kijk en daarom hoeft voor mij een Open Dag niet :wink: leuk voor de mensen maar niet voor de honden :wink: ze zijn het niet gewend dat er de hele dag vreemde mensen voor hun kennel staan te koekiekoekiekoekie en ze in hun ogen staan te staren, als wij binnen komen is het oh dat zijn hun nou leuk als er 'vreemde' zijn gaat er iets gebeuren, dat is vreemd en dan komt alles los. En mijn honden gaan ook zo tekeer hoor, Elektra vliegt ook tegen de muren op, ook als ze er net in zit :wink: En die is echt niet gestrest maar wil actie actie actie :cheer:
je hoeft je asiel niet te verdedigen, ik val je niet aan, jij kan er niets aan doen.

maar die spaniel zat niet alleen déze dag zo gestresst te springen, dat zag ik toch aan die donkere plekken op de muur?

het zelfde is ook altijd te zien in een dierentuin bij een leeuw bv
die ook zo gestresst kunnen zijn.
En wie zegt dat die plekken door die Spaniel veroorzaakt zijn :denken: ?
Maar dan nog, wat zou twee of vier vierkante meter meer dan veranderen? Wie weet wordt die Spaniel juist rustiger in een kleinere kennel. Weet jij veel!?!?!
Ze heeft denk dr vinger er langs gehaald en kon t zo weg halen!!
Bulley 11.02.2005-24.02.2015
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Brigitte schreef:
Sommige kleine honden zaten weer in vrij grote kennels b.v. en wij hebben verschillende maten kennels en de spaniel zat nu in een goede kennel die voor hem ok zou zijn maar hij zit normaal ook groter hoor :wink: ivm met de open dag zetten we honden in het zicht die er redelijk tegen kunnen dat er de hele tijd mensen voor hun kennel staan, niet iedere hond kan ertegen dus maken we keuze's en honden die echt door het lint gaan worden naar achter gezet waar de mensen niet kunnen komen, er wordt ook maar een klein gedeelte vrij gegeven voor te kijken :wink:
Dat deden wij ook toen bij onze opening/open dag. Hebben we de makkelijke honden in goed bereik gezet en de moelijke zaten apart in een andere rij. (we hebben 2x 2 rijen). Er was ook 1 heeeeele moeilijke hond, die zat zo apart in een grote kennel dat niemand dor had dat zij er zat :ok: Voor haar alleen maar goed. Als je erbij zegt dat ze agressief zijn, heb je altijd gekken die hun handen erin stoppen :N:
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Sorry mensen ik hou het voor gezien hier :wink:
noekie
Zeer actief
Xfila/stabij/lab/?
Contacteer:

jidde schreef:
Brigitte schreef:
Sommige kleine honden zaten weer in vrij grote kennels b.v. en wij hebben verschillende maten kennels en de spaniel zat nu in een goede kennel die voor hem ok zou zijn maar hij zit normaal ook groter hoor :wink: ivm met de open dag zetten we honden in het zicht die er redelijk tegen kunnen dat er de hele tijd mensen voor hun kennel staan, niet iedere hond kan ertegen dus maken we keuze's en honden die echt door het lint gaan worden naar achter gezet waar de mensen niet kunnen komen, er wordt ook maar een klein gedeelte vrij gegeven voor te kijken :wink:
Dat deden wij ook toen bij onze opening/open dag. Hebben we de makkelijke honden in goed bereik gezet en de moelijke zaten apart in een andere rij. (we hebben 2x 2 rijen). Er was ook 1 heeeeele moeilijke hond, die zat zo apart in een grote kennel dat niemand dor had dat zij er zat :ok: Voor haar alleen maar goed. Als je erbij zegt dat ze agressief zijn, heb je altijd gekken die hun handen erin stoppen :N:
Dat doen wij idd ook, we hebben een afgesloten gang waar we de honden zetten die we niet in contact willen hebben met alle mensen.
Ook honden die na een tijdje het zat zijn worden naar die gang gedaan.
noekie
Zeer actief
Xfila/stabij/lab/?
Contacteer:

Brigitte schreef:Sorry mensen ik hou het voor gezien hier :wink:
Je hebt groot gelijk. :mrgreen:
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Brigitte schreef:Sorry mensen ik hou het voor gezien hier :wink:
Ik ook, het is altijd makkelijk praten vanaf de zijlijn :19:
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

ik ben zelf al jaren aanwezig in een asiel/pension om daar mijn handen uit te steken. Het gaat super bij ons deze combinatie. Geen van de honden komt tekort, maar pension gaat wel voor asiel. Dit wil niet zeggen dat asiel tekort komt, maar pension dieren zijn wel bevoorrecht.
Wij hebben 2 betonnen weides (groot) en twee grote gras weiden. Asiel en pension blijft wel gescheiden. We maken graag groepen die we op een weide zetten zodat er meerdere honden op één weide lopen. Dit maakt dat ze vaak een uur lekker buiten kunnen lopen i.p.v. 10 minuten. We kijken dan wel naar jong/oud, groot en klein en druk en rustig. Verder hebben alle kennels een buitenhok waar vrije toegang naar is overdag. Buitenlucht genoeg dus!

Bovendien kan je de asielhonden meer bieden door de pensiondieren omdat die voor inkomsten zorgen die je o.a. weer kan steken in een goede zorg voor de asieldieren :ok:

Bij een open dag zijn bij ons alleen de dieren te bezichtigen die helemaal dol zijn op mensen. Pension dieren allemaal en het gedeelte asieldieren dat niet tegen drukte kan zitten allen in een gedeelte wat afgesloten is zodat ze geen contact hebben met bezoekers en er geen extra onrust van hebben. Dit voor de rust van de dieren en voor de extra veiligheid van de bezoekers.
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje

Ongelezen bericht door Carmen »

Pak-de-bal schreef:
Carmen schreef:Overigens sinds we Basco hebben die broodmager uit het asiel kwam omdat hij een paar weken daar amper gegeten had
dat komt meer voor dan we denken, ik heb het ook gehoord van een labrador , maar wordt er tòch nog steeds naartoe gebracht :roll:
( ze zullen dit nooit zeggen , als je inlichtingen gaat vragen, dan is alles koek en ei :roll:
Dat ga ik hem dus niet aandoen, een hond die zich zo ellendig voelt in een hok dat hij stopt met eten voor mijn genoegens daar weer plaatsen.

precies dat bedoel ik, je moet ervoor betalen en je krijgt een hond terug , die was weggekwijnt

En daarom móet er toch wat goede eisen komen en zijn, oa een leuke buiten speel plaats, dat is het minste toch?
anders moet je maar geen pension beginnen...
Even voor de duidelijkheid. Basco is door zijn vorige baas naar het asiel gebracht en wij hebben hem daar opgehaald. Hij heeft toen idd niet gegeten ws door het gescheiden zijn van de baas. Dat had niets met het asiel te maken.
Daarom doen wij Basco niet in pension wat we met onze vorige honden wel deden. We maken dus andere keuzes voor vakantie, dat zou dus ook een goede optie zijn voor jou
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Pak-de-bal schreef:
Addy schreef:
Pak-de-bal schreef:zijn geslacht was namelijk al heel groot , geen gezicht voor een Open Dag :smile: :smile:
Hier heb je wel een punt, dat kan toch niet dat een hond met een groot geslacht, wat bedoel je daar eigenlijk precies mee :denken: rondwandelt op een open dag :roll:
Een aanfluiting is het en een schande voor het asiel :boos:
"kom op de Open Dag , mèt voorlichting voor de kinderen er bij" :smile:

snap je dat dat niet kon en ze hadden het niet in de gaten
Lotte ziet regelmatig de erectie van Tico. En geloof mij dat vind ze heel normaal. En ze is 5 jaar, daar kan jij wat van leren. :ok:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

toen ik nog in Scheveningen woonde idd daar ook op een opendag wezen kijken....en ja, het was niet mijn keuze om mijn honden daar te brengen in de vakanties, met name door het karakter van de "speelweide(s)", mijn keuze is dan toch liever een gewone weide met gras etc...en de weides niet grenzend aan de kennels, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur, mijn honden zullen ook altijd als ze in pension gaan naar een pension gaan dat ze allemaal apart houdt en er verder ook gewoon vanaf blijft...mijn honden doe ik geen plezier met een speelweide met vriendjes...

in het hoogseizoen gaan ze sowieso nergens naar toe, daar buiten als het moet zo af en toe, maar dat zitten ze zo dat ze zoals de laatste 2 keer van sochtends 6 tot savonds 9 ieder in hun eigen buitenren loslopen...vers mag mee, om de dag voeren wat ik doe is geen probleem en ook lastige en loopse honden zijn geen probleem...
maar dat is een keuze van mij en kan me voorstellen dat een pension in de randstad die ruimte/mogelijkheden niet heeft, al is het maar vanwege de geluidsoverlast die spelende honden buiten veroorzaken (ik breng ze nu ergens in de middle of niks :wink: zelfs de navigatie brengt je er niet helemaal :lol: dus ja, dan kunnen ze zo lang buiten lopen zonder klachten...

en over de stress die jij dacht te zien bij de honden...wat denk je dat zo'n opendag doet met de honden...t is niet voor niets dat je bij de meeste pensions als het hoogseizoen is alleen op afgesproken tijden mag komen en dat de vaste verzorgers vaak alleen maar door de gangen lopen, dit om onrust (te veel onrust) te voorkomen....
gizmo
Zeer actief

Ongelezen bericht door gizmo »

Tiny schreef:Pak wil je hier nog even op reageren alsjeblieft? Ik meen het serieus.

Tiny schreef: Weet ik het goed gemaakt Marjolein, zullen wij dan samen een donatie doen, of een hondje adopteren?
Ik wil met jou wel een hond adopteren als PDB het niet wil
Komt er nog niet spontaan uit
Afbeelding
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

pablo schreef:
Tiny schreef:Pak wil je hier nog even op reageren alsjeblieft? Ik meen het serieus.

Tiny schreef: Weet ik het goed gemaakt Marjolein, zullen wij dan samen een donatie doen, of een hondje adopteren?
PdB doet het maar dan kunnen wij er toch ook nog een samen adopteren :mrgreen:
DAn heb ik er al twee en een half en als nog iemand een halve wilt heb ik er drie :mrgreen:
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Addy schreef:
pablo schreef:

PdB doet het maar dan kunnen wij er toch ook nog een samen adopteren :mrgreen:
DAn heb ik er al twee en een half en als nog iemand een halve wilt heb ik er drie :mrgreen:
Ik wil die halve wel, maar dan moet het wel de voorste helft zijn.
Moet er niet aan denken dat de achterste helft zijn piemel niet in kan houden :N:
moderatorteam
Zeer actief

Ongelezen bericht door moderatorteam »

Zouden jullie er aan willen denken dat wanneer er zo openlijk verwezen wordt naar donaties we helaas genoodzaakt zijn dit te verwijderen omdat het tegen de regels is. Graag hier even op te letten.
Met vriendelijke groet
Moderators hondenforum.nl

Niemand is incognito
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

moderatorteam schreef:Zouden jullie er aan willen denken dat wanneer er zo openlijk verwezen wordt naar donaties we helaas genoodzaakt zijn dit te verwijderen omdat het tegen de regels is. Graag hier even op te letten.
mogen we het wel over knikkertjes hebben :mann:
gizmo
Zeer actief

Ongelezen bericht door gizmo »

Ik vind Jazz mooi om te zien
:cheer:

Addy je hebt pb
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Pak-de-bal schreef:
noekie schreef:Ik werk ook in een asiel en wij hebben ook pension erbij.
Alle onze honden krijgen dezelfde verzorging, of ze nu in het asiel zitten of in het pension.
Wij hebben grote bosrennen waar ze lekker in kunnen rennen, voordeel is dat we tegen een bos aan liggen.
ik vind eigenlijk dat dan het pension gedeelte wat luxer moet zijn.
en dat was deze juist niet, qua hokken en vrijheden zéker

je betaald er aardig veel voor ( asielhonden betalen niets want ze hebben geen eigenaar in feite)
dus dan wil jer er ook wat meer service bij hebben, en zéker niet hier:
geen uitlaat service of zoiets

ik zei waarom nemen jullie geen uitlaatservice in dienst voor de pension honden?
Dan gaan ze toch lekker er even uit.
Want die lui hebben busjes en halen ze wel even op. toch? :denken:
een pension die mijn honden naar het bos mee zou nemen zou ik ze niet heenbrengen :neenee: ze mogen alleen in een compleet omheind terrein naar buiten... ik wil geen vreemde mensen met mijn honden naar het bos... ze zullen maar weglopen of wat dan ook...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Ozzfest
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ozzfest »

Lekker respectvol zeg :19:

Asiel-medewerkers doen wat ze kunnen om de aanwezigen dieren op en top te verzorgen alleen moeten ze wel roeien met de riemen die ze hebben,dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Er is namenlijk altijd wel één of andere zeur die het beter weet.
Als die mensen het beter weten waarom gaan ze dan niet vrijwilligerswerk in een dierenasiel doen?
Met alleen klagen help je dieren niet..

Ik heb respect voor de mensen die in een asiel werken,zich zo inzetten voor dieren,en dan nog het commentaar van betweters slikken.

En ik zou mijn honden hier wel in pension doen,het is mij duidelijk dat ze hart voor dieren hebben en dat vindt ik belangrijker dan dat er gras ligt ipv steen,zou niet bang zijn dat ze het ineens op de stoep gaan doen (tenzij diegene die daar bang voor zijn de hondenstront laten liggen,Den Haag heeft opruimplicht).

Trouwens als ik zo nodig op vakantie moet,heb ik ook liever niet dat ze mijn honden mee naar strand of bos nemen.
sypke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabijhoun

Ongelezen bericht door sypke »

Als je je Stabij een leuke vakantie wilt bezorgen kun je een adres vinden via de Stabij Vakantiebemiddelingscentrale (een initiatief van en voor particulieren). Ik ken ook een paar mensen die zelf Stabijs hebben (en veel ruimte) en in de vakantie logeerhonden hebben.
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Re: een asiel wat ook een pension is, is dat wel goed?

Ongelezen bericht door M@scha »

Pak-de-bal schreef:Vandaag was er een Open Dag bij het dierenopvanghuis voor oude dieren.

Maar ze hebben er ook een gedeelte bij, gewoon als asiel-opvang, en nu de laatste tijd ook als gewoon pension.

Ik wilde gaan kijken want ik had gehoord , dat dit wel een goed pension zou zijn.

Nou Vreselijk !!!

Er is bv geen grasveldje maar een warm en broeikas effect - binnenplaats !
Ze hebben natuurlijk weer te weinig personeel en ook , zeiden ze, geen uitloop gebied in die buurt dus..
... blijven die honden maar binnen op die binnenplaats om te beurt :eek:

Dat houdt dus ook in:
poepen en plassen op die binnen-beton-plaats en tijdens de vakantie geen buitenlucht zien en ruiken ! :eek:

de hele oude dieren ( waar het oorspronkelijk voor was bestemd)
hebben wel een grasveldje en dat zag er veel beter uit.

Zulke kleine hokjes voor de kleine honden ! Heel ouderwetse maten nog ! :eek:
Gelukkig gaat Bauke dan naar de grotere nieuwe hokken, maar wel bij die binnenplaats

Hoe kàn je het doen:
Ga jij leuk op vakantie en je hond , die ziet geen buitenlucht voor 3 weken !
Ik snap niet dat mensen dit kunnen doen.

Is jullie pension voor jullie honden ook net zo?
Of veel beter?
de 8 andere pagina's lees ik nog wel dit even meteen n.a.v. jouw bericht:

ik ben eerst naar een pension gaan kijken. ik wil dat mijn hond goed zit. als het personeel al zegt dat ze te weinig mensen heeft en mijn hond komt niet lekker buiten dan ga ik een ander pension zoeken. ik wil volledig kunnen vertrouwen op dat mijn hond het goed heeft anders kan ik net zo goed thuis blijven.

daarbij ga ik maximaal een week maar eerder een lang weekend weg en geen 3 weken. ik zou gek worden zolang zonder monsters volgens mij :neenee:

daarbij gaan mijn honden zeker niet naar een pension waar ze naar buiten gaan.

mij gaat het om de personen. als ik bij een oud en lelijk pension kom en er lopen mensen als brigitte rond die nog gekker met honden zijn dan ik is het geregeld. dan mogen ze daarheen :19:
Laatst gewijzigd door M@scha op 27 mei 2008 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
noekie
Zeer actief
Xfila/stabij/lab/?
Contacteer:

malinois schreef:
Pak-de-bal schreef:
noekie schreef:Ik werk ook in een asiel en wij hebben ook pension erbij.
Alle onze honden krijgen dezelfde verzorging, of ze nu in het asiel zitten of in het pension.
Wij hebben grote bosrennen waar ze lekker in kunnen rennen, voordeel is dat we tegen een bos aan liggen.
ik vind eigenlijk dat dan het pension gedeelte wat luxer moet zijn.
en dat was deze juist niet, qua hokken en vrijheden zéker

je betaald er aardig veel voor ( asielhonden betalen niets want ze hebben geen eigenaar in feite)
dus dan wil jer er ook wat meer service bij hebben, en zéker niet hier:
geen uitlaat service of zoiets

ik zei waarom nemen jullie geen uitlaatservice in dienst voor de pension honden?
Dan gaan ze toch lekker er even uit.
Want die lui hebben busjes en halen ze wel even op. toch? :denken:
een pension die mijn honden naar het bos mee zou nemen zou ik ze niet heenbrengen :neenee: ze mogen alleen in een compleet omheind terrein naar buiten... ik wil geen vreemde mensen met mijn honden naar het bos... ze zullen maar weglopen of wat dan ook...
Nee, we lopen ook niet met pensionhonden buiten, d'r zal maar wat gebeuren.
Wij hebben die boskennels dus.
Afbeelding
Hier hebben we er 9 van.

Afbeelding

Voor de kleine honden hebben we er 10.
fayckalynn
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door fayckalynn »

doodziek wordt ik van sommige mensen..laat toch iedereen in zijn of haar waarde,het zijn altijd de zelfde die reageren en zich druk maken,laat het!!! en ga geen topic verzieken,waarom nou toch...waarvoor moet dat nu elke keer weer gebeuren. fuck nou eens op met het hele gedoe en laat iedereen eens in zijn of haar waarde...een klein beetje respect naar wie dan ook zou op dit forum helemaal geen kwaad kunnen!
een hondenleven duurt maar even
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

noekie schreef:Nee, we lopen ook niet met pensionhonden buiten, d'r zal maar wat gebeuren.

Hier hebben we er 9 van.

Dat ziet er mooi uit zeg :eek: :ok: Kun je mij (evt per PB) laten weten welk pension dat precies is, dan kom ik graag eens kijken/kennismaken voor het geval dat Frenk eens ergens moet blijven...

edit: typfoutjes :N:
Afbeelding
noekie
Zeer actief
Xfila/stabij/lab/?
Contacteer:

Frenk schreef:
noekie schreef:Nee, we lopen ook niet met pensionhonden buiten, d'r zal maar wat gebeuren.

Hier hebben we er 9 van.

Dat ziet er mooi uit zeg :eek: :ok: Kun je mij (evt per PB) laten weten welk pension dat precies is, dan kom ik graag eens kijken/kennismaken voor het geval dat Frenk eens ergens moet blijven...

edit: typfoutjes :N:
Ik werk in het asiel van ijmuiden, maar je mag altijd even vrijblijvend komen kijken in de openingtijden.
Zodat je helemaal kan zien hoe het eruit ziet.
Zaterdag 31 mei hebben we onze heropening na de grote verbouwing en zijn we open van 11 tot 16, dus dan kan je gewoon binnen lopen.
Pak-de-bal

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

Bulley schreef:Jemig bri, jij moet echt even met je baas gaan praten hoor!! Dat kan niet hoor die spaniel!! En ookal een hond met een enorm ding! Pff wat is dat voor pension/asiel!!!
waarom reageer je zo raar? :roll:

wat ... àls het jòuw hond zou zijn, die helemaal gestresst tegen de muur opspringt?

nou, dàn is de wereld te klein, maar voor een andere hond, kan het je niet schelen? :denken:

raar, hoor :pffff:
Pak-de-bal

Wij hebben die boskennels dus..
dat ziet er leuk uit , vooral met schaduw partijen, erg belangrijk, je zou inderdaad bij àl de pensions langs moeten gaan

En als je toestemming hebt van de eigenaar , om wèl te lopen?

in feite heeft dat een uitlaatservice ook , maar de honden gaan gewoon mee.
( dat gevoel van: "er zal maar iets gebeuren")
Laatst gewijzigd door Pak-de-bal op 28 mei 2008 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Maar waar ga je Bauke nu onderbrengen in je vakantie?
:pop:
Pak-de-bal

pooh schreef:Maar waar ga je Bauke nu onderbrengen in je vakantie?
in iedre geval niet daar :wink: , ik gun Bauke wat meer :19:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”