:N:

Nota bene bovenop Bonha's rug! Kennelijk deed het geen pijn, want Bonha gaf geen kik en bleef gewoon liggen...
Maar neee Yanthe, dat mag niet...
Moderator: moderatorteam

Haha, nee dat geloof ik graag! Helaas is Bonha in Yanthe's ogen totaal ongeloofwaardig. Correcties?Inge O schreef:dat zou crunch hier een keer moeten proberen :N: :N: :N: :N: :N:.

Dat wordt dan een gezellige boel :N:Inge O schreef:Madelief schreef: Ligt aan Bonha, ik weet nog goed dat 8 weken oud SaartjeBriardje op de avond van binnenkomst in mijn moeders huis een verbouwereerde Bonha op haar ligkleed door de woonkamer sleepte :N: :N:![]()
dat vertel ik crunchje even, moet ze zeker eens uitproberen
![]()
:N: .
Vera zegt of je aan Crunch wil zeggen dat, als ze deze techniek onder de knie heeft, je ook een van je zussen met fleecedeken en al van de bank kan trekken.Inge O schreef:Madelief schreef: Ligt aan Bonha, ik weet nog goed dat 8 weken oud SaartjeBriardje op de avond van binnenkomst in mijn moeders huis een verbouwereerde Bonha op haar ligkleed door de woonkamer sleepte :N: :N:![]()
dat vertel ik crunchje even, moet ze zeker eens uitproberen
![]()
:N: .

Inge O schreef:crunchje is het daar (nu nog) helemaal mee eens maar ze timmert naarstig aan de weg door af en toe al lichtjes wat te oefenen in die richtingMoos schreef:Vera zegt dat ze het dan toch wel afraadt in Cruchjes geval :N:Inge O schreef:
crunchje zegt dat ze voorziet dat ze bij een poging in die richting als crunchjesgehakt eindigt![]()
![]()
.
.