Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
sheltiepuppiesnuffelen
Moderator: moderatorteam
-
Addy
-
~Suzanne~
- Zeer actief
-
Addy
-
~Suzanne~
- Zeer actief
\Addy schreef:niets volgens mij, ze had een half jaar geleden nog een cavalier Bonnie die wegmoest omdat haar honden te wild waren. Nu een pup erbij lijkt me dan niet zo handigSuzanne123 schreef:Oh, heb ik wat gemist?
Suzanne
Oh, nee, dat is dan inderdaad niet zo handig nee.
Dan zou ik nog even heeeeeel goed nadenken... want shelties zijn (vaak) enorm gevoelig en hebben het doorgaans niet zo op drukke wilde honden. Ik gun je graag een sheltie hoor
Hoe oud zijn je andere honden?
Groetjes,
Suzanne
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
-
Addy
-
Addy
daar is TS zelf niet eens van overtuigd en nee, ik houd er niet zo van als honden als gebruiksvoorwerp gezien worden, zolang het goed gaat gaat het goed en anders gaat ze toch weg en de volgende hebben we zo hoor, geen enkel probleemNanna schreef:Nounounou, niet zo negatief hoorAddy schreef:Het is jammer dat je niet uit de school mag klappen maar voor iedereen die het zo geweldig vind, lees maar even in de vethoek, misschien dat jullie er dan ietwat anders over denken
Iedereen maakt fouten en daarvan kun je leren. Het is toch helemaal niet gezegd dat het nu weer fout gaat? Ik denk zelfs dat het goed gaat, onverbeterlijke optimist die ik er ben.