Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik rijd 3x per week de dijk Enkhuizen/Lelystad over en dat is zelfs in de auto om fobisch van te worden :N: Hele dikke kilometerslange grijze muggenwolken achter elkaar....Nog maar niet te spreken over mijn voorruit :N:
ik heb dat een keer meegemaakt in Turkije, ik was in mijn eentje , zonder andere toeristen archeologische opgravingen aan het bekijken
toen er ineesn bij water een hele zwerm opvloog
als ik dichterbij was geweest, ik weet niet wat ze dan gedaan hadden.
Ik rijd 3x per week de dijk Enkhuizen/Lelystad over en dat is zelfs in de auto om fobisch van te worden :N: Hele dikke kilometerslange grijze muggenwolken achter elkaar....Nog maar niet te spreken over mijn voorruit :N:
Ja, erg he? Je bent de hele weg alleen maar je ruiten aan het sproeien om zicht te houden.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby
Ja, erg he? Je bent de hele weg alleen maar je ruiten aan het sproeien om zicht te houden.
Het gekke is dus dat deze niet steken. De mugjes in het gras wel, heel erg zelfs. Maar die zwermen steken niet. Die zijn alleen maar hinderlijk en vies.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici. In memoriam Yentie en Toby