Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik heb een baby koraalduiveltje in mijn zeeaquarium, van een collega gekregen uit zijn aquarium. Vind dat werkelijk zoiets bijzonders. Hij doet het prima en eet goed. Hij eet ingevroren kril en garnalen
En ja, hij is heel erg giftig, maar je gaat er niet dood aan
Dus voortaan niet meer met de blote handjes in mijn aquarium spelen
twinkeltje schreef:ben niet jaloers ik ben niet jaloers
Hij is gaaf joh! Hij zwemt de hele tijd in het zicht rond terwijl het normaal hele schuwe dieren zijn. Als ik de klep open doe komt hij meteen kijken of er nog een diepvriesgarnaal vanaf kan
twinkeltje schreef:ben niet jaloers ik ben niet jaloers
Hij is gaaf joh! Hij zwemt de hele tijd in het zicht rond terwijl het normaal hele schuwe dieren zijn. Als ik de klep open doe komt hij meteen kijken of er nog een diepvriesgarnaal vanaf kan
Ohh wat leuk zeg! Wat toevallig, ik ben afgelopen woe naar de dierentuin geweest en heb daar een koraalduivel gefotografeerd. Ik moet de foto alleen nog netjes maken. Dan plaats ik hem hier ook wel even op het forum!
Wordt die koraalduivel niet heel groot? Want die ik heb gefotografeerd had een best formaatje!