De eerste weken heb je dit in de kamer zitten:

Nu is ze al een stuk groter dan Dapper en Cleo en zit er ineens dit in 5 maandjes

Vanaf vandaag gebruik ik niet meer het woord pup
Moderator: moderatorteam

Is ze al loops geweest?MARC_S schreef:
Renske schreef:Is ze al loops geweest?MARC_S schreef:
Vanaf vandaag gebruik ik niet meer het woord pupZo nee, dan is ze toch echt nog een pup
.
Lumi is geen pup meer, en is maar 1 dag ouder dan Eve.
Ik vind het fantastisch! Ze is echt mijn oogappeltje en ik ben totaal verliefd.yamie schreef:Renske schreef:Is ze al loops geweest?MARC_S schreef:
Vanaf vandaag gebruik ik niet meer het woord pupZo nee, dan is ze toch echt nog een pup
.
Lumi is geen pup meer, en is maar 1 dag ouder dan Eve.
1 van mijn teven was " pas" loops met 12 mnd, no9u die was toch echt al een stuk eerder geen pup meer hoor
![]()
maar gaat idd hard he marc, ook wel erg leuk,
Dat hebben wij ook met Dapper en Cleo. Geen idee hoe die er als pup uitzagen. Denk heel lief maar ik had er toch dolgraag een foto'tje van gehad ofzo.Addy schreef:Leuk hoor om zo de ontwikkeling van je hond te kunnen volgen, dat is het enige wat ik wel eens jammer vind aan mijn buitenlandertjes, dat je dat allemaal gemist hebt op een enkeling na![]()
Overigens vind ik haar alsmaar mooier worden
Voila!massam schreef:leuk!MARC_S schreef:Komt eraan, is gemaakt en ik open er een ander topic over.massam schreef:echt een dame hoor!
maar het zou wel leuk zijn als je die eerste foto nogeens namaakt nu, dat valt pas echt op!
ik wilde ook net zeggen bij het zien van die laatste foto's: het pupperige is er van af. Een echte mooie dame aan het worden!MARC_S schreef:
Ze gebruikt ze heel goed gelukkigIngrid48 schreef:Wat een prachtige hond! En dan die oren, geweldig! Zitten die er voor de looks of gebruikt ze ze ook goed?
groetjes, Ingrid
Jij blijft wél volhouden hè?Pepie schreef:Ik vind haar mooi groot wordenMaar nog steeds niet op een laekeense lijken
........
Nou ja zeg......LongFields schreef:Jij blijft wél volhouden hè? :wink:Pepie schreef:Ik vind haar mooi groot wordenMaar nog steeds niet op een laekeense lijken
........
Eva is een paar dagen geleden geplukt, en is nog niet volgroeid qua vacht. Moet ik nog een keer de foto van Nozem plaatsen op dezelfde leeftijd?
Een Laekense wordt niet met een volle vacht geboren hoor, en doet er een paar jaar over om tot een volwassen vacht te komen.

Ik heb afgelopen weekend heel wat foto's van Laekense gemaakt (in totaal meer dan 60 verschillende honden van hetzelfde ras gezien), zal er de komende dagen een selectie van op het forum plaatsen. Kun je zien hoeveel verschil er tussen honden van 1 ras kunnen zitten.Pepie schreef:Nou ja zeg......LongFields schreef:Jij blijft wél volhouden hè? :wink:Pepie schreef:Ik vind haar mooi groot wordenMaar nog steeds niet op een laekeense lijken
........
Eva is een paar dagen geleden geplukt, en is nog niet volgroeid qua vacht. Moet ik nog een keer de foto van Nozem plaatsen op dezelfde leeftijd?
Een Laekense wordt niet met een volle vacht geboren hoor, en doet er een paar jaar over om tot een volwassen vacht te komen.
Ik vind haar hartstikke mooi,en ik heb toevallig gezien dat ze geplukt is
Ik vind haar kop gewoon anders,misschien vind ik haar daarom wel mooi
En ik heb maar 1 keer een laekeense,in het echhie gezien,en die vond ik helemaal niet mooi
![]()
Die vond ik ook niet op die van jouw lijken........Ik vergelijk ze eigenlijk met de jouwe
.........

Er zit hier een meisje achter de kassa,die op een indisch meisje lijkt,maar ze is een "echte turkse".........Tuurlijk is ze een echte laekense,alleen vind ik haar daar nog niet op lijken,neemt niet weg dat ik het een zeer mooie hond vindLongFields schreef:Dan bespaar ik me de moeite van het plaatsen van de foto's.![]()
Maar Eva is en blijft net zo'n echte Laekense als de hond die jij tegenkomt die jij een "echte Laekense" noemt. Haar beide ouders zijn namelijk stamboom Laekense, dus is zij het ook. Dat het voor jou als leek niet zo lijkt, wil niet zeggen dat het niet zo ís.