Moderator: moderatorteam
nee nu nog niet , ze zitten al te loeren op haar , vanmiddag zaten er 2 in een boom langs de wei. Ik hou ze in de gaten , ze mogen mijn meisje niet pakkenTiny schreef:Ze is zó leuk JipZij kan zeker ook niet alleen op de wei met al die roofvogels?

Eh... noem mij blond... maar eh... is dit serieus of zitten jullie een grapje te maken?jip007 schreef:nee nu nog niet , ze zitten al te loeren op haar , vanmiddag zaten er 2 in een boom langs de wei. Ik hou ze in de gaten , ze mogen mijn meisje niet pakkenTiny schreef:Ze is zó leuk JipZij kan zeker ook niet alleen op de wei met al die roofvogels?
![]()
nee helaas geen grapje , toen Flirtje nog pup was en ik zat op de wei , kwamen ze er gelijk aan en bleven boven de wei cirkelen. En de oude JR van mijn vriendin proberen ze ook steeds te pakken , ze volgen haar gewoon in het bos.Suzanne123 schreef:Eh... noem mij blond... maar eh... is dit serieus of zitten jullie een grapje te maken?jip007 schreef:nee nu nog niet , ze zitten al te loeren op haar , vanmiddag zaten er 2 in een boom langs de wei. Ik hou ze in de gaten , ze mogen mijn meisje niet pakkenTiny schreef:Ze is zó leuk JipZij kan zeker ook niet alleen op de wei met al die roofvogels?
![]()
Suzanne