Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

eerste foto's Grandi

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Ach, wat een lieve oogjes. Welkom Grandi!
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jaap* »

Och wat een lieverd zeg :lief:
Gelukkig eet ze in ieder geval goed :ok:
Dat word wel wat denk ik :wink:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Jojoke

Ongelezen bericht door Jojoke »

Sjonge dat mooie hoofd past helemaal niet bij dat magere lichaampje lijkt het wel.
Het komt vast goed voor de lieverd dat voelt ze nu al aan :ok:
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Ach ach..wat een hoopje niks.. :(:
Ik hoop van harte dat deze krachtige en prachtige dame op gaat knappen en ik duim voor jullie. Ik schrik erg van hoe ze eruit ziet..
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Ik hoop dat ze snel wer wat opknapt en bijkomt Jelle,aan jullie inzet zal het niet liggen :wink:
Suuz
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suuz »

Ik ben er behoorlijk van onder de indruk hoe mager ze is...maar wat een lief gezichtje...
Gelukkig is ze nu bij jullie, thuis.
Heel veel geluk met elkaar :wink:
jelle
Zeer actief

Ongelezen bericht door jelle »

Nou, de eerste nacht zijn we goed doorgekomen... en het eerste bakje eten zit er al weer in :wink:

Ze heeft heerlijk de hele nacht doorgeslapen op een van de luxe-bedjes in de slaapkamer :mrgreen:

Qua zindelijkheid moeten we er nog wel even aan werken, dwz in principe is ze perfect zindelijk maar niet helemaal zoals wij het bedoelen. :mrgreen: In Kimba waren ze gewend hun behoefte in een bepaald deel van de kennel te doen, en dat doet ze hier nu ook... dwz als ze beneden is holt ze snel naar buiten het terras op, boven in de slaapkamer (bestaat uit 2 kamers en suite) gaat ze snel naar de andere kant van de kamer en plast dan daar. En het gaat ook zo snel dat ik daar nog niet op weet te reageren wïnk: Ze heeft wel al vanochtend buiten gepoept op het veldje (Erik stond al om half 6 met haar buiten), was al heel knap. Maar goed, dat is allemaal van later zorg...

Wat haar gezondheid betreft denk ik echt dat de komende dagen/weken cruciaal gaan zijn... erop of eronder. Als ik heel realistisch ben denk ik dat er ook een stevige kans is dat we dit gaan verliezen. Maar zolang ze wil eten is er hoop...
Vanochtend woog ze exact een trieste 18 kilo. Om een beetje weer mooi op gewicht te zijn mogen er daar denk ik zo 10 bij.

Verder is ze gewoon vreselijk lief en komt de hele tijd knuffelen (of eten :mrgreen:). Met de anderen gaat het prima, geen onvertogen woord gevallen...
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Gewoon positief blijven, Dora woog ook maar zeventien kilootjes toen ze kwam, had een zware longontsteking erbij.
Ik heb ze erger gezien en die lopen nu ook vrolijk rond :wink:
Sucha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond

Ongelezen bericht door Sucha »

fijn dat ze er is, ik wens jullie veel geluk met en voor haar :I:
Afbeelding
in herinnering mijn lieve Storm
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

succes en sterkte met deze mooie dame
jelle
Zeer actief

Addy schreef:Gewoon positief blijven, Dora woog ook maar zeventien kilootjes toen ze kwam, had een zware longontsteking erbij.
ik ben ook positief hoor, maar probeer ook mezelf enigzins te beschermen qua hoeveelheid hoop en verwachting.. :wink:

Ik weet dat haar nieren in ieder geval niet helemaal zijn zoals ze moeten zijn; hoe erg het is weet ik nog niet. Maar als die er besluiten helemaal mee op te houden is het gewoon afgelopen en dan kan ik er ook niks meer aan doen.

Maar we genieten nu volop van elkaar hoor, wat dat betreft vind ik het de hele excercitie nú al waard geweest. Ook als het toch niet goed komt.

Afbeelding

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Agos wat een hoopje.....
maar ze heeft een vreselijk lieve en mooie kop :I:

Ik hoop van harte dat jullie nog een tijd van elkaar mogen genieten!!
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Heel even voor mijn beeldvorming want ik kan iets gemist hebben. Is ze om een reden zo dun of is dat vanzelf zo gegaan? Ik dacht door medicijnen toch?
Want net als heel veel mensen vind ik haar heel erg dun natuurlijk. Ik zou met haar ook niet gaan wandelen voorlopig. Puur en alleen omdat ze echt niks meer over heeft en ik me kan voorstellen dat het pijn doet om veel te lopen. Maargoed, dat zal je zelf ook al wel zo ingeschat hebben denk ik.
Verder denk ik ook dat je meteen de politie op je dak krijgt en anders boze mensen die je lastig vallen over haar.

Ik hoop echt heel erg dat ze het gaat redden en nog even lekker hier kan zijn. Ik vind het wel erg dat ze er zo uitziet nu. :jank:
Afbeelding
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

jelle schreef:
Addy schreef:Gewoon positief blijven, Dora woog ook maar zeventien kilootjes toen ze kwam, had een zware longontsteking erbij.
ik ben ook positief hoor, maar probeer ook mezelf enigzins te beschermen qua hoeveelheid hoop en verwachting.. :wink:

Ik weet dat haar nieren in ieder geval niet helemaal zijn zoals ze moeten zijn; hoe erg het is weet ik nog niet. Maar als die er besluiten helemaal mee op te houden is het gewoon afgelopen en dan kan ik er ook niks meer aan doen.

Maar we genieten nu volop van elkaar hoor, wat dat betreft vind ik het de hele excercitie nú al waard geweest. Ook als het toch niet goed komt.
Nee met de nieren weet je het ook niet maar al wat je zegt, het is nu al helemaal de moeite waard geweest voor jullie beiden :ok:
Als ze het niet red dan zit ze in een gezinnetje met mensen die vreselijk veel van haar houden en dat is waar het om gaat.
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

ach jee

Ik duim dat het allemaal goed gaat komen, ze is in ieder geval in goede handen nu. Daar wil ze vast voor vechten :wink:
:pop:
jelle
Zeer actief

MARC_S schreef:Heel even voor mijn beeldvorming want ik kan iets gemist hebben. Is ze om een reden zo dun of is dat vanzelf zo gegaan? Ik dacht door medicijnen toch?
er is hartworm bij haar geconstateerd, en ze is ook positief ok Leish. Voor de hartworm is ze behandeld. Dat is een nogal stevige medicijnenkuur waarvoor ze ook nog 40 dagen in quarantaine moest. Dat laatste vond ze sowieso niet leuk en ze wilde toen maar heel slecht eten. Ze hebben haar uiteindelijk ook weer vervroegd (enkele dagen eerder) bij de rest gezet, waarop ze acuut weer wél ging eten. Alleen echt aankomen heeft ze nog niet gedaan. Ik weet echter ook niet hoeveel toezicht er nou was op wat ze daadwerkelijk at. Ze kreeg wel "speciaal eten" van de dierenarts maar als ze in plaats daarvan dan haar reguliere eten liet staan schiet het nog niet zo op natuurlijk...

Toen we haar in april zagen was ze al zeker niet dik, niet zo stevig als op de foto in mijn onderschrift (die is van afgelopen oktober).
Want net als heel veel mensen vind ik haar heel erg dun natuurlijk. Ik zou met haar ook niet gaan wandelen voorlopig. Puur en alleen omdat ze echt niks meer over heeft en ik me kan voorstellen dat het pijn doet om veel te lopen. Maargoed, dat zal je zelf ook al wel zo ingeschat hebben denk ik.
Verder denk ik ook dat je meteen de politie op je dak krijgt en anders boze mensen die je lastig vallen over haar.
Wandelen doen we nu alleen echt hele korte stukjes - veldje en weer terug. Rondjes waar ik me normaal gesproken voor zou schamen althans :wink:. Ik wil het nog even proberen vandaag/morgen, als ik denk dat ze er niks aan heeft voorlopig doen we het misschien ook even niet en dan gaat ze maar in de tuin.
Ik geloof wel dat ze gras nog een beetje raar spul vindt.

In huis loopt ze me de hele tijd achterna, dat wel. Hele tijd kijken wat ik aan het doen ben en of er nog iets te snaaien is.

Gisteravond trok ze met het wandelingetje inderdaad al veel bekijks. Ik vermoed zelf ook dat ik daar wel een keer genoeg van krijg, maar politie en DB en wie dan ook zijn verder van harte welkom hier :wink: Ik had me ook al gerealiseerd dat dat zou kunnen gebeuren en ik neem aan dat ik dan kan uitleggen hoe het zit en dat het daarmee af is.

Afbeelding

wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

ach gos, heel veel plezier met Grandi, en dat ze maarsnel mag aansterken bij jullie. :ok:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

jelle schreef:[Maar we genieten nu volop van elkaar hoor, wat dat betreft vind ik het de hele excercitie nú al waard geweest. Ook als het toch niet goed komt.
:ok:

hoe oud is ze eigenlijk?
Afbeelding
jelle
Zeer actief

Hutsje schreef:
jelle schreef:[Maar we genieten nu volop van elkaar hoor, wat dat betreft vind ik het de hele excercitie nú al waard geweest. Ook als het toch niet goed komt.

hoe oud is ze eigenlijk?
in 't boekie staat 1-12-1998. Of dat klopt is natuurlijk gissen ;-)
Maar ze zat in ieder geval al jaren in Kimba.

Afbeelding

MC65
Zeer actief

Ongelezen bericht door MC65 »

Ach ...wat een lief koppie . Ik duim dat ze beetje bij beetje opknapt en dat jullie nog lang van elkaar kunnen genieten !
-------------------------------------------------------
groetjes , Manon en 'n lebber van Ice

Sam 30-09-1997 - 14-02-2008
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

jelle schreef:
Hutsje schreef:

hoe oud is ze eigenlijk?
dat is al een behoorlijke leefitjd. ik hoop en ik duim dat ze nog even heeft bij jullie.
Afbeelding
jelle
Zeer actief

Hutsje schreef:
jelle schreef:
Hutsje schreef:

hoe oud is ze eigenlijk?
dat is al een behoorlijke leefitjd. ik hoop en ik duim dat ze nog even heeft bij jullie.
klopt. "t Is sowieso wel een beetje de bejaardenclub hier nu hoor :wink: Vigo en Esza zijn ook ongeveer 9 en Ferro is al weer 12... wat dat betreft past ze er mooi tussen :mrgreen:

Afbeelding

Zenda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zenda »

Ik vind het zo mooi dat je dit doet voor haar, ik krijg er kippenvel van. En laat de mensen die commentaar hebben maar lullen en denk bij je zelf "je moest eens weten wat ik doe` Want een schouderklop heb je wel verdient. En dat mag je dan heus wel tegen jezelf zeggen :ok:
Afbeelding

Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.
Carmen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje

Ongelezen bericht door Carmen »

Och jeetje wat een bottenzakje. Maar fijn dat het nu al goed gaat met haar. Ik hoop dat ze gauw een beetje opknapt!
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Och jee, wat een hoopje. Ik hoop dat ze snel wat vet op de botten krijgt. Heel veel geluk en sterkte met haar!
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Aantal honden: 3

Grandi

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

Ah, wat een hoopje hond :(: En wat een heerlijk koppie!

Heel veel sterkte en ik hoop heel erg dat het allemaal met dit beestje goed zal komen. Aan jou zal het in ieder geval niet liggen :wink:

groetjes, Ingrid
jores
Zeer actief
Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door jores »

ik hoop dat jullie nog lang mogen genieten van deze meid :ok:
groetjes Annemie

Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding

http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Wat een lief bekkie. Hopelijk krijgt ze nog een hele lange fijne tijd bij jullie.
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Wat een zachte uitstraling,prachtmeisje......... :ok:
Afbeelding
Rabecca
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua's en Vlinderhondjes
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Rabecca »

Wat een lief bekkie :wink:

ik hoop echt dat het goed komt, ze verdiend het ;)
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”