Wij liepen dus een rondje om het meer en Gizmo van Pablo dacht leuk geiten .

Doeii
Moderator: moderatorteam

ik ook hoor, ik was het water al ingelopen met broek en al omdat ik echt schijtsbenauwd ben voor alles van 'wild' wat maar los rondloopt; koeien, paarden, zwijnen en dus ook voor deze geiten.Zoek stok! schreef:Gizmo mag blij zijn dat de rollen niet omgedraaid werden. Ik heb heilig respect voor die beesten.
Bij een manege op Vlieland liep een bok rond die alles spieste wat op z'n terrein kwam. Als je als eerste kwam, was je de sjaak. Dan ging ik met m'n armen vooruit het terrein op, greep hem bij z'n horens en begeleidde hem naar de plek waar hij vastgezet kon worden. Dan loslaten en hard rennen. Die blik in z'n ogen zal ik nooit vergeten, kill kill kill :N:estelle schreef:ik ook hoor, ik was het water al ingelopen met broek en al omdat ik echt schijtsbenauwd ben voor alles van 'wild' wat maar los rondloopt; koeien, paarden, zwijnen en dus ook voor deze geiten.Zoek stok! schreef:Gizmo mag blij zijn dat de rollen niet omgedraaid werden. Ik heb heilig respect voor die beesten.

Vreselijk hahaha.Zoek stok! schreef:Bij een manege op Vlieland liep een bok rond die alles spieste wat op z'n terrein kwam. Als je als eerste kwam, was je de sjaak. Dan ging ik met m'n armen vooruit het terrein op, greep hem bij z'n horens en begeleidde hem naar de plek waar hij vastgezet kon worden. Dan loslaten en hard rennen. Die blik in z'n ogen zal ik nooit vergeten, kill kill kill :N:estelle schreef:ik ook hoor, ik was het water al ingelopen met broek en al omdat ik echt schijtsbenauwd ben voor alles van 'wild' wat maar los rondloopt; koeien, paarden, zwijnen en dus ook voor deze geiten.Zoek stok! schreef:Gizmo mag blij zijn dat de rollen niet omgedraaid werden. Ik heb heilig respect voor die beesten.