zand snoetje.

Moderator: moderatorteam
Blow scheer ik niet , die heeft hier en daar een enkel haartje , dat laat ik gewoon zitten. Flirtje scheer ik wel , maar alleen zijn snoetje en wat haartje op rug . Sophietje heeft heel weinig haar op haar lijfje , maar wel wat op haar snuitje , wel een stuk minder dan Flirtje.Crissi schreef:wat een prachtig meisje is het toch
Heb een beetje een rare vraag, maar scheer jij je naakthonden ook allemaal? Nu ik me een beetje aan het verdiepen ben in dit ras kwam ik erachter dat bijna iedereen zijn naakthond scheert, ik wist dat helemaal niet

Haha ik moet ook steeds naar dat kontje kijkenCaro. schreef: En dat kontje........ smelt
Wat is dat toch met die RR eigenaren die de chinese naakthond ook helemaal geweldig vinden?Crissi schreef:wat een prachtig meisje is het toch
Heb een beetje een rare vraag, maar scheer jij je naakthonden ook allemaal? Nu ik me een beetje aan het verdiepen ben in dit ras kwam ik erachter dat bijna iedereen zijn naakthond scheert, ik wist dat helemaal niet

Aahhh, die kleine meid komt helemaal los...jip007 schreef:ze wordt steeds vrolijkerwendy71 schreef:Hai mooi meisje.![]()
Zo te zien heeft ze het erg goed naar de zin bij jullie Jip.![]()
![]()

ja he... ik weet ook niet wat het is, maar vind het zo'n speciale hondjeswendy71 schreef:Wat is dat toch met die RR eigenaren die de chinese naakthond ook helemaal geweldig vinden?Crissi schreef:wat een prachtig meisje is het toch
Heb een beetje een rare vraag, maar scheer jij je naakthonden ook allemaal? Nu ik me een beetje aan het verdiepen ben in dit ras kwam ik erachter dat bijna iedereen zijn naakthond scheert, ik wist dat helemaal niet![]()
Ik kan er zo 3 opnoemen.( incl. mezelf en Crissi)
Hou op :N: , ik heb er ook een mega zwak voor.Crissi schreef:ja he... ik weet ook niet wat het is, maar vind het zo'n speciale hondjeswendy71 schreef:Wat is dat toch met die RR eigenaren die de chinese naakthond ook helemaal geweldig vinden?Crissi schreef:wat een prachtig meisje is het toch
Heb een beetje een rare vraag, maar scheer jij je naakthonden ook allemaal? Nu ik me een beetje aan het verdiepen ben in dit ras kwam ik erachter dat bijna iedereen zijn naakthond scheert, ik wist dat helemaal niet![]()
Ik kan er zo 3 opnoemen.( incl. mezelf en Crissi)