Zo'n dagje Speciale is wel vermoeiend!

Nozem gevloerd
Moderator: moderatorteam

Het gaat over het algemeen nagenoeg altijd probleemloos. Je zou het niet zeggen, maar er liep tussen de ongecastreerde reuen zelfs een loops teefje (niet van mij hoor, dat zou ik zelf dus nooit doen!). Geen onvertogen woord gevallen tussen de reuen onderling en in de gehele groep honden.Nanna schreef:wat een leuke foto's en wat heerlijk dat dat allemaal onderling goed gaat.
Jij komt nogal es op tussen de Laekens evenementen geloof ik, de laatste tijd.
Ja, de laatste tijd is het een soort overdosis Laekense geworden lijkt wel.Nanna schreef:Jij komt nogal es op tussen de Laekens evenementen geloof ik, de laatste tijd.
Nee, er waren er meer. Ik ga ze even opsommen, dan weet ik hoeveel precies:Mir@n schreef:Tel ik er 5 of zijn er meer?
Sjongejonge, 't is dat ik niet in de herders zit, maar anders......
Lekkere bekkies hebben ze
Die puppen zijn allemaal verwant aan mijn fok, grappig hè?Inge O schreef:wat een leuke puppen. mooie foto's ook, deze vind ik wel heel speciaal
![]()
En Sjefke dan????????LongFields schreef:Nee, er waren er meer. Ik ga ze even opsommen, dan weet ik hoeveel precies:Mir@n schreef:Tel ik er 5 of zijn er meer?
Sjongejonge, 't is dat ik niet in de herders zit, maar anders......
Lekkere bekkies hebben ze
Nozem, Denyah, Yutah, Boppe, Prada, Jannes, Arkan, Troubles, Lyra, Jerome. 10 Stuks dus in totaal.
LongFields schreef:Sjefke paste thuis op de baas.![]()
Ik ben het hele weekend met vrienden op stap geweest, zaterdags hadden we een Laeken Dag in Leernes (bij Charleroi) en zondag de Belgische Speciale in Aalst. Sjefke doe ik niet echt een plezier met dit soort evenementen, dus die kon mooi thuisblijven bij Eric, die dezelfde mening is toegedaan over lange showdagen en de hele dag gepraat over Laekense herders.
Mir@n schreef:LongFields schreef:Sjefke paste thuis op de baas.![]()
Ik ben het hele weekend met vrienden op stap geweest, zaterdags hadden we een Laeken Dag in Leernes (bij Charleroi) en zondag de Belgische Speciale in Aalst. Sjefke doe ik niet echt een plezier met dit soort evenementen, dus die kon mooi thuisblijven bij Eric, die dezelfde mening is toegedaan over lange showdagen en de hele dag gepraat over Laekense herders.![]()
![]()
![]()
Euhmmmmm, als het een keertje moet, dan kan ik ons Ashley bij jouw Eric dumpen, die is zo ongeveer hetzelfde
Ja, en mijn kleine vriendinnetje. Ze is naar vreemden nog best wat verlegen, maar als ze mij ziet gaat ze helemaal uit haar dak en is dan dolenthousiast. Gewoon omdat ik haar een paar weekenden heb meegemaakt. In juli komt ze hoogstwaarschijnlijk een weekje bij ons logeren.Gos schreef:Oh, het schatje van de clubmatch!LongFields schreef:Prada (officieel Opera Var Letsager) is de jongste pup, degene die je met haar oogjes half dicht samen met Yutah in de bench ziet liggen.