Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lekkere zonnige caviaatjes!
Moderator: moderatorteam
-
Daantje_
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Catalaanse herdershond
- Aantal honden: 1
Lekkere zonnige caviaatjes!
Foto's verwijderd.
Laatst gewijzigd door Daantje_ op 16 nov 2011 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.

- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
-
Daantje_
- Zeer actief
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
-
nicolioo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vizsla en Bracco Italiano
Als je ze allemaal houdt heb je over een tijdje nog meer caafjes hahaha Ze vinden het wel gezellig met meerdere (je moet ze niet alleen houden het zijn echte groepsdieren) maar ik zou toch de mannetjes en vrouwtjes apart houden tot je of de mannetjes of de vrouwtjes laat helpen.
Wel erg leuke foto's vooral Tommie vind ik erg leuk (wij hebben hetzelfde ras maar dan cremekleurig)
Wel erg leuke foto's vooral Tommie vind ik erg leuk (wij hebben hetzelfde ras maar dan cremekleurig)
-
sjaantje
- Zeer actief
-
Daantje_
- Zeer actief
Geen zorgen, vrouwen en mannen worden hier gescheiden. Ik vind 15 wel genoegnicolioo schreef:Als je ze allemaal houdt heb je over een tijdje nog meer caafjes hahaha Ze vinden het wel gezellig met meerdere (je moet ze niet alleen houden het zijn echte groepsdieren) maar ik zou toch de mannetjes en vrouwtjes apart houden tot je of de mannetjes of de vrouwtjes laat helpen.

-
Daantje_
- Zeer actief
Haha, cavia's zijn leuk he! ik heb dr 15, beetje uit de hand gelopen hobby. Maar het is zo leuk om met ze bezig te zijnsjaantje schreef:Leuke foto's!
Ik was nooit zo weg van cavia's, maar we hebben er nu 2 en ik kan er geen genoeg van krijgen![]()
Het is dat ik nog wat in het huishouden moet doen, en ook nog moet werken, want anders was ik de hele dag bezig met de caafjes

-
Daantje_
- Zeer actief
-
Muk
Ja Bloempje ziet er ook wel erg leuk uit. Een van onze cavia's heet trouwens ook Tommie. Leuke foto's van de cavia's. Ze zien er mooi uit. Leif ook, maar dat zijn ze allemaal natuurlijk.
Rexcavia's vind ik zelf ook de leukste, maar die hebben wij niet meer. Het kan te gek ook natuurlijk, daarom hebben wij er nu nog 2 en daar blijft het bij.
Rexcavia's vind ik zelf ook de leukste, maar die hebben wij niet meer. Het kan te gek ook natuurlijk, daarom hebben wij er nu nog 2 en daar blijft het bij.
-
Daantje_
- Zeer actief
Ja meer komen er ook niet, gelukkig zijn de meeste al 3 of 4 jaar oud. Dus op een gegeven moment wordt het wel weer minder en hou ik het daarna ook maar op 3 of 4.Muk schreef:Ja Bloempje ziet er ook wel erg leuk uit. Een van onze cavia's heet trouwens ook Tommie. Leuke foto's van de cavia's. Ze zien er mooi uit. Leif ook, maar dat zijn ze allemaal natuurlijk.
Maar rexen zijn indd leuk he! Vooral de crème's, die zijn leuk