Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lekkere zonnige caviaatjes!

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Daantje_
Zeer actief
Mijn ras(sen): Catalaanse herdershond
Aantal honden: 1

Lekkere zonnige caviaatjes!

Ongelezen bericht door Daantje_ »

Foto's verwijderd.
Laatst gewijzigd door Daantje_ op 16 nov 2011 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

wat een mooie maar je mag ze niet in de zon zetten hoor is niet zo goed voor ze
Afbeelding
Daantje_
Zeer actief

twinkeltje schreef:wat een mooie maar je mag ze niet in de zon zetten hoor is niet zo goed voor ze
Weetik, was alleen voor de foto's ;) Als ze echt buiten zitten, zitten ze altijd in de schaduw ;)
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

oke mooi zo
Afbeelding
nicolioo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vizsla en Bracco Italiano

Ongelezen bericht door nicolioo »

Als je ze allemaal houdt heb je over een tijdje nog meer caafjes hahaha Ze vinden het wel gezellig met meerdere (je moet ze niet alleen houden het zijn echte groepsdieren) maar ik zou toch de mannetjes en vrouwtjes apart houden tot je of de mannetjes of de vrouwtjes laat helpen.

Wel erg leuke foto's vooral Tommie vind ik erg leuk (wij hebben hetzelfde ras maar dan cremekleurig)
sjaantje
Zeer actief

Ongelezen bericht door sjaantje »

Leuke foto's!
Ik was nooit zo weg van cavia's, maar we hebben er nu 2 en ik kan er geen genoeg van krijgen :mrgreen:
Het is dat ik nog wat in het huishouden moet doen, en ook nog moet werken, want anders was ik de hele dag bezig met de caafjes :mrgreen:
Daantje_
Zeer actief

nicolioo schreef:Als je ze allemaal houdt heb je over een tijdje nog meer caafjes hahaha Ze vinden het wel gezellig met meerdere (je moet ze niet alleen houden het zijn echte groepsdieren) maar ik zou toch de mannetjes en vrouwtjes apart houden tot je of de mannetjes of de vrouwtjes laat helpen.

Wel erg leuke foto's vooral Tommie vind ik erg leuk (wij hebben hetzelfde ras maar dan cremekleurig)
Geen zorgen, vrouwen en mannen worden hier gescheiden. Ik vind 15 wel genoeg :pffff:
Afbeelding
Daantje_
Zeer actief

sjaantje schreef:Leuke foto's!
Ik was nooit zo weg van cavia's, maar we hebben er nu 2 en ik kan er geen genoeg van krijgen :mrgreen:
Het is dat ik nog wat in het huishouden moet doen, en ook nog moet werken, want anders was ik de hele dag bezig met de caafjes :mrgreen:
Haha, cavia's zijn leuk he! ik heb dr 15, beetje uit de hand gelopen hobby. Maar het is zo leuk om met ze bezig te zijn ;)
Afbeelding
Daantje_
Zeer actief

Nanna schreef:Ik vind Bloempje de leukste.
De gladharen hebben altijd al mijn voorkeur gehad :ok:
Ja ik vind meestal de Rexen leuk, maar gladharen Agouti (Dus de kleur van Bloempje) vind ik echt onwijs mooi. Nog dankjewel van m'n zusje :mrgreen:
Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Ja Bloempje ziet er ook wel erg leuk uit. Een van onze cavia's heet trouwens ook Tommie. Leuke foto's van de cavia's. Ze zien er mooi uit. Leif ook, maar dat zijn ze allemaal natuurlijk.
Rexcavia's vind ik zelf ook de leukste, maar die hebben wij niet meer. Het kan te gek ook natuurlijk, daarom hebben wij er nu nog 2 en daar blijft het bij.
Daantje_
Zeer actief

Muk schreef:Ja Bloempje ziet er ook wel erg leuk uit. Een van onze cavia's heet trouwens ook Tommie. Leuke foto's van de cavia's. Ze zien er mooi uit. Leif ook, maar dat zijn ze allemaal natuurlijk.
Rexcavia's vind ik zelf ook de leukste, maar die hebben wij niet meer. Het kan te gek ook natuurlijk, daarom hebben wij er nu nog 2 en daar blijft het bij.
Ja meer komen er ook niet, gelukkig zijn de meeste al 3 of 4 jaar oud. Dus op een gegeven moment wordt het wel weer minder en hou ik het daarna ook maar op 3 of 4.
Maar rexen zijn indd leuk he! Vooral de crème's, die zijn leuk ;)
Afbeelding
astrid
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Griekse herplaatsers

Ongelezen bericht door astrid »

Leuke caafjes, ik heb er zelf ook 1 :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”