En met zn vieren

en zo was Lila toen ze net een dag bij ons was....

Moderator: moderatorteam

haha ja dat wil ik wel een 4e hondLeane schreef:Ik heb nog wel zo'n tuig voor je trouwens. Ik zie dat je ze gebruikt voor alle drie. Kun je gebruiken voor een eventuele vierde hond
Ja dat is een goed idee! Ik ga Michael aan het werk zetten, heb geen ide hoe ik dat moet doenLeane schreef:Als Avatar ?Demi schreef:Dank je Caro, erg leuk!! Ik ga hm denk ik als onderschrift gebruiken als je dat goed vindt, maar wil ergens Kel er nog in krijgen, kan nog niet zonder
Nee hij ligt hier maarDemi schreef:haha ja dat wil ik wel een 4e hondLeane schreef:Ik heb nog wel zo'n tuig voor je trouwens. Ik zie dat je ze gebruikt voor alle drie. Kun je gebruiken voor een eventuele vierde hondDoe je niks met dat tuig? Misschien wet ik iemand die hm van je over wil nemen, die vroeg er vanmiddag toevallig naar
Hij is helaas te verstandigLeane schreef:Nee hij ligt hier maarDemi schreef:haha ja dat wil ik wel een 4e hondLeane schreef:Ik heb nog wel zo'n tuig voor je trouwens. Ik zie dat je ze gebruikt voor alle drie. Kun je gebruiken voor een eventuele vierde hondDoe je niks met dat tuig? Misschien wet ik iemand die hm van je over wil nemen, die vroeg er vanmiddag toevallig naar
![]()
Al iets in de planning voor een 4e ? Of is Micheal weer zo verstandig haha
Dank je wel Caro ik vind hm echt prachtig! Ook een hele dikke slik hier...Caro. schreef:Met Kel.... (met een *slik* hier)
Of een avatar:
(kijk maar hoor, voel je tot niets verplicht. Ik vind het gewoon een hele mooie en lieve foto)