Liam kan zijn oogjes niet meer openhouden.

Moderator: moderatorteam

Beetje sneu is het wel, hè ?!tekkel schreef:ahhhhhhh....., iedereen is ook altijd groter dan hij, dat is ook niet eerlijk!
Nee..de fotografe had hier niets mee van doenMet die twee jongens komt het vast helemaal goed! Zijn ze zelf zo naast elkaar gaan liggen, of had de fotografe daar iets mee te maken?
En dat al binnen een paar dagen: fijn hoorMarie-José schreef:Nee..de fotografe had hier niets mee van doentekkel schreef:Met die twee jongens komt het vast helemaal goed! Zijn ze zelf zo naast elkaar gaan liggen, of had de fotografe daar iets mee te maken?. Maxi was er zelf bij gaan liggen.Was maar effies hoor.
![]()
Maar op de bank liggen ze ook al vrij dicht bij elkaar.
Ja..ik geef Liam eten in de bijkeuken, alleen zonder Maxi en Dusty erbij en de KVV gaat dan lekker op.tekkel schreef:
Eet hij nou wat beter?
Die wordt kwa eten nog Bassie de TweedeMarie-José schreef:Ja..ik geef Liam eten in de bijkeuken, alleen zonder Maxi en Dusty erbij en de KVV gaat dan lekker op.tekkel schreef:
Eet hij nou wat beter?
Meneertje heeft stevige voorkeuren qua snoepjes en wat ie niet lust of niet denkt te lusten gaat er ook echt niet in. Hij draait zijn koppie net zo mooi weg dan !![]()
Het is dus uitproberen waar ik hem mee kan belonen maar ik ben al op frolic, pensstaafjes én kleine stukjes koude frikandel.![]()
Durf je hem ooit los te laten? Eerst moet hij zeker goed luisteren... Is hij een beetje opgevoed/gehoorzaam? Alhoewel, voor kouwe stukjes frikadel komt hij vast welIk ben zó blij dat het goed gaat tussen Maxi,Dust en Liam.![]()
Nu had ik me over Maxi en Dust al geen zorgen gemaakt...zij zijn erg makkelijk met andere honden maar om het zo al te zien vind ik wel erg fijn !
Net lekker gewandeld in Beerze , Liam aan een 8 meter lijn , en oooohhhh...je ziet hem dartelen en gekke sprongetjes maken...voor ons allemaal genieten hem zo blij te zien !
Alle 3 liggen ze nu op de bank te pitten.