Ik ben Joni, 17 jaar en heb drie honden: Mitrill, Aili en Yanco. Meer over hen vind je op hun site http://home.scarlet.be/mitrill . We hebben hier thuis ook 5 konijnen, 3 kippen, een kat en een hamster. Ik lees graag allerhande info op fora, ik vind het vooral ook leuk om foto's te bekijken. Ik reageer niet altijd omdat dat veel tijd in belsag neemt, maar op een ander hondenforum waar ik zit (ook redelijk groot) bekijk ik toch elk topic. Mijn nickname "Trippell" is afkomstig van mijn lievelingspony op de manege van een aantal (veel) jaren geleden.
Met onze honden fiets en wandel ik vooral (lekker loslopen, of gewoon aan de leiband). Ik heb met onze Alaskan malamute (5 jaar) vroeger 2,5 jaar lang getraind in een keisupergoede beloningsgerichte hondenschool. Sinds kort zijn me met onze nieuwste aanwinst (Chow Chow kruising of Eurasiër kruising) ook terug begonnen in een hondenschool, maar dit is een grotere en minder individuele (minder beloningsgerichte) hondenschool en werkt met overgangsproeven en brevetten etc. Dat hoeft voor mij allemaal niet, ik vind het vooral leuk om op een fijne manier bezig te zijn.
Onze chow kruising loopt ook voor de step, al is het daar nu wel te warm voor. Agility wil ik ook graag eens proberen met onze hond(en). Ik heb dat in het verleden eventjes gedaan, maar met weinig succes. Ik zou het wel graag eens opnieuw proberen.
Verder vind ik alle hondensporten leuk.
Hierbij 2 fotootjes van de honden, vandaag genomen op wandeling: