Jip zit nietsvermoedend tv te kijken!

Maar wordt dan besprongen door Sterre

Terrorteckel in wording

Moderator: moderatorteam

Yore wil heel graag een keertje samen met Sterre spelen. Kunnen ze elkaar terroriseren. Heeft Jamey ook even rusthercujess schreef:Daar was ik dus ook al achter. Het gromt zelfs naar Jip als ze aan het eten is :N:Nanna schreef:Afdeling "ik laat me kaas niet van mijn kleine broodje vreten"
Dat wordt nog wat.

Ik denk dat je dan Terror en Terminator bij elkaar zetJacksel schreef:Yore wil heel graag een keertje samen met Sterre spelen. Kunnen ze elkaar terroriseren. Heeft Jamey ook even rusthercujess schreef:Daar was ik dus ook al achter. Het gromt zelfs naar Jip als ze aan het eten is :N:Nanna schreef:Afdeling "ik laat me kaas niet van mijn kleine broodje vreten"
Dat wordt nog wat.
Kom je 5 juli naar Roggebot?hercujess schreef:Ik denk dat je dan Terror en Terminator bij elkaar zetJacksel schreef:Yore wil heel graag een keertje samen met Sterre spelen. Kunnen ze elkaar terroriseren. Heeft Jamey ook even rusthercujess schreef:Daar was ik dus ook al achter. Het gromt zelfs naar Jip als ze aan het eten is :N:Nanna schreef:Afdeling "ik laat me kaas niet van mijn kleine broodje vreten"
Dat wordt nog wat.

Misschien. Morgen maar eens in mijn agenda kijken!Jacksel schreef:Kom je 5 juli naar Roggebot?hercujess schreef:Ik denk dat je dan Terror en Terminator bij elkaar zetJacksel schreef:Yore wil heel graag een keertje samen met Sterre spelen. Kunnen ze elkaar terroriseren. Heeft Jamey ook even rusthercujess schreef: Daar was ik dus ook al achter. Het gromt zelfs naar Jip als ze aan het eten is :N: