Treintje

Oma en kleinkind

Oma, kleinkind, dochter

Netjes op leeftijdsvolgorde van links naar rechts

Oma geflankeerd door dochter en kleindochter
Moderator: moderatorteam

dat bedoelde ik ook hoorLongFields schreef:Dat viel eerlijk gezegd reuze mee. Ze zag wel een soort dubbel ja, nu Nozem en Eva allebei in hun ondergoedje staan zie je heel goed dat ze veel overeenkomsten hebben.
Maar het ging heel goed tussen de 3 dames.
Daar ging ik ook van uit hoor, de foto's spreken wel voor zich lijkt me.yamie schreef:dat bedoelde ik ook hoorLongFields schreef:Dat viel eerlijk gezegd reuze mee. Ze zag wel een soort dubbel ja, nu Nozem en Eva allebei in hun ondergoedje staan zie je heel goed dat ze veel overeenkomsten hebben.
Maar het ging heel goed tussen de 3 dames.dat ze dubbel zag, niet dat het niet goed ging
Ik heb het idee dat het wat dat betreft een heel makkelijk ras is. Op een funday of show kun je er gewoon 10 bij elkaar zetten, reuen en teven en pups en ze gaan niet vechten maar allemaal rondrennen samen. Eva rent meestal wat rond met honden of negeert ze gewoon en gaat zelf rondrennen. Op de funday gister heeft ze voor de afwisseling 30 honden genegeerd en met 1 jonge reu 20 minuten liggen dollen. Typisch iets voor haar eigenlijk.Zoek stok! schreef:Leuk dat de dames het zo goed met elkaar kunnen vinden
Dat idee had ik inderdaad al, ook van de foto's van laatst van een show. Zou voor mij een groot pluspunt zijn in het rasMARC_S schreef:Ik heb het idee dat het wat dat betreft een heel makkelijk ras is. Op een funday of show kun je er gewoon 10 bij elkaar zetten, reuen en teven en pups en ze gaan niet vechten maar allemaal rondrennen samen.Zoek stok! schreef:Leuk dat de dames het zo goed met elkaar kunnen vinden

Voor ons ookZoek stok! schreef:Dat idee had ik inderdaad al, ook van de foto's van laatst van een show. Zou voor mij een groot pluspunt zijn in het rasMARC_S schreef:Ik heb het idee dat het wat dat betreft een heel makkelijk ras is. Op een funday of show kun je er gewoon 10 bij elkaar zetten, reuen en teven en pups en ze gaan niet vechten maar allemaal rondrennen samen.Zoek stok! schreef:Leuk dat de dames het zo goed met elkaar kunnen vinden
Het is natuurlijk niet standaard zo dat het goed gaat, maar toch voor het overgrote deel gewoon wel. Het zijn op zich geen honden die snel moeilijk doen tegen sexegenoten, en ze zijn prima in staat in een flinke groep te gaan wandelen of spelen. Er zijn honden bij die dan gewoon lekker op zichzelf zijn en anderen die juist weer graag gaan spelen.Zoek stok! schreef:Dat idee had ik inderdaad al, ook van de foto's van laatst van een show. Zou voor mij een groot pluspunt zijn in het rasMARC_S schreef:Ik heb het idee dat het wat dat betreft een heel makkelijk ras is. Op een funday of show kun je er gewoon 10 bij elkaar zetten, reuen en teven en pups en ze gaan niet vechten maar allemaal rondrennen samen.Zoek stok! schreef:Leuk dat de dames het zo goed met elkaar kunnen vinden
Beetje 'domme' vraag misschien, maar is dat specifiek iets van de Laekense? Ik heb namelijk het idee dat bijvoorbeeld de Mechelaar niet zo heel makkelijk vaak met andere honden is?MARC_S schreef:Ik heb het idee dat het wat dat betreft een heel makkelijk ras is. Op een funday of show kun je er gewoon 10 bij elkaar zetten, reuen en teven en pups en ze gaan niet vechten maar allemaal rondrennen samen.Zoek stok! schreef:Leuk dat de dames het zo goed met elkaar kunnen vinden

Dank je wel voor de uitlegLongFields schreef:Voor mijn gevoel zijn de Mechelaren daar over het algemeen het minst gemakkelijk in, hoewel onze Mechelaar in 2 verschillende combinaties van 2 teven ook nooit voor problemen heeft gezorgd in 13 jaar tijd.
Maar de Laekense staat onder de Belgen bekend als de meest gematigde qua karakter en ik denk dat dat wel scheelt hierbij. Maar ook veel langharen kunnen prima in een grotere groep met sexegenoten heb ik gezien.

Weet ik niet eerlijk gezegd, dat zal Suzanne beter weten. Ik merkte wel dat toen ik in dit ras geinteresseerd raakte er een heleboel mensen zijn die er een aantal samen thuis hebben en op shows staan baasjes allemaal te kletsen met de honden vrijwel op mekaar gepropt wat prima gaatMoos schreef:Beetje 'domme' vraag misschien, maar is dat specifiek iets van de Laekense? Ik heb namelijk het idee dat bijvoorbeeld de Mechelaar niet zo heel makkelijk vaak met andere honden is?MARC_S schreef:Ik heb het idee dat het wat dat betreft een heel makkelijk ras is. Op een funday of show kun je er gewoon 10 bij elkaar zetten, reuen en teven en pups en ze gaan niet vechten maar allemaal rondrennen samen.Zoek stok! schreef:Leuk dat de dames het zo goed met elkaar kunnen vinden
Of ligt dat aan mij![]()
![]()
Prachtig zo de familie samen!
Hihihi, ik had al gereageerd.MARC_S schreef:Weet ik niet eerlijk gezegd, dat zal Suzanne beter weten. Ik merkte wel dat toen ik in dit ras geinteresseerd raakte er een heleboel mensen zijn die er een aantal samen thuis hebben en op shows staan baasjes allemaal te kletsen met de honden vrijwel op mekaar gepropt wat prima gaatMoos schreef:Beetje 'domme' vraag misschien, maar is dat specifiek iets van de Laekense? Ik heb namelijk het idee dat bijvoorbeeld de Mechelaar niet zo heel makkelijk vaak met andere honden is?MARC_S schreef:Ik heb het idee dat het wat dat betreft een heel makkelijk ras is. Op een funday of show kun je er gewoon 10 bij elkaar zetten, reuen en teven en pups en ze gaan niet vechten maar allemaal rondrennen samen.Zoek stok! schreef:Leuk dat de dames het zo goed met elkaar kunnen vinden
Of ligt dat aan mij![]()
![]()
Prachtig zo de familie samen!![]()
Op de clubmatch zaten er naast ons 3 reuen en 2 teven en 1 pup samen aan 1 pin in de grond. Ze waren van verschillende eigenaren